مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

مانی و قیندیلیقاش

1391/7/5 16:08
254 بازدید
اشتراک گذاری

عروسک مامان قربونت برم که اینقده دلبری میکنی

این روزا اونقد ما رو بوس میکنی که شرمندهء مهربونیت مشیم

وای که چه بوسایی دل آدم ضعف میکنه

اگر چه دو مدل بوس داری اما هر دوش با حاله

یکیش واسه خر کردنمونه و یکی از سر محبته که حسابی آب داره

راستی یادم رفته بود بگم دو هفته پیش بابات رفت حموم تو هم کلی نق زدی و منم بهش گفتم خوب بچه رو هم حموم کن باباتم گفت من نمیتونم

منم گفتم اگه من بمیرم بچه شپش میزنهتعجبقهقهه

باباتم گفت ماشین بچه شور میگیرمسوال

آخرش مجبور شد ببرت حموم البته فقط زیر دوش گرفتت

الان یه مدته که هر روز یا هر شب من یا بابات میبریمت بیرون البته تا سر کوچه واسه خرید

و یه چیز خوب اینه که به بهوونهء تو کلی خوردنی واسه خودمون میگیریم

یه کاری که خیلی منو بابات رو ناراحت میکنه بالا رفتن تو از مبله که می استی و بپربپر میکنی

ما هم برای تنبیه کردنت میگیم میریم تو آشپزخونه و در رو میبندیم تو هم سریع میای پایین

تا من پای کامپیوتر میشینم میای و موس و کیبورد رو ازم بگیری واسه همین تا خوابی منم از فرصت استفاده میکنم

یکی از بهترین کارات اینه که هیچ چیزی رو زمین نمیندازی

هر چی بهت بدم و ازش سیر شی رو بهم میدی

من فکر میکردم همهء بچه ها همین جورین اما اطرافیانم میگن نه خیلی کم پیش میاد که بچه ها این کارو بکنن بیشتر همون جا ولش میکنن

مثلا خوردنی که بهت بدم و سیر شی یا بخوای بری دنبال فضولی میای و بهم میدی یا میذاری تو ظرفت

چند روز پیش بهت شکلات دادم نصفشو خوردی و بقیه اشو گذاشتی تو کاغذش

اگه چیزی از جایی برداری دوباره میزاریش سر جاش و اگه جای چیزی رو عوض کنیم تو قبول نمیکنی و میخوای مثه اول باشه

دیروز خونهء دایی کوروش یه زیر انداز سنتی که همیشه جلوی در اتاق بود رو گذاشته بودن جلوی آشپزخونه که تو تا رفتی دیدی بردیش سر جاش و همه کلی تعجب کردن

خیلی وقتا حرف گوش کنی و اگه بخوام واسم کاری رو انجام بدی قبول میکنی گاهی هم نه

وای شبا تو خواب اگه شیر بخوای میای و بوسم میکنی و منم متوجه میشم که چی میخوای

یکی از لجبازی هات اینه که تا بابات بالشت میزاره زیر سرش کلی کلنجار میری تا ازش بگیری و رو کوسن های مبل هم هی بالا و پایین میکنی و ما هم حرص میخوریم

قربونت برم اول مهر بردمت بیرون و واست از لوازم تحریری یه لیوان نی دار خریدم که دیگه شیر و آبمیوه کوچیک نگیریم تو هم زیاد خوشت نیومد و تحویلش نگرفتی و تا توش چیزی میریزم میبری بزاری تو یخچال

وای بقیه اش باشه واسه بعد

کوچولوی مامان خیلی دوست داریقلبماچ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان گیسوجون
5 مهر 91 16:55
عزیزممممممممم الهی فداش بشم من خصوصی داری
نارینه
6 مهر 91 0:18
آفرین به شما مامانه خوب که این همه کارای خوب خوب یاد گل پسری دادی .. البته میدونم که خودش با نگاه کردن یاد گرفته !! خوب بقیش هم مینوشتی تا یادت نرفته راستی سی دی بلاگ گرفتی ؟؟
نارینه
6 مهر 91 0:19
معنی این کلمه یعنی چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ فیندیلیقاش