مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

سالاد شیرازی

1391/7/6 16:10
267 بازدید
اشتراک گذاری

گل مامان امروز وقت ناهار خوردنت مامانیت؛ متین و امیر مهدی رو آورد پایین تا باهات بازی کنن

بماند که سه بار از زیر مشتو لگد متین؛ جون سالم به در بردی و مامانیت هم از ترس اینکه بلایی سرت نیاد بردشون بالا

ناهارت رو گذاشته بودم بعد از رفتن مامامنیت و بچه ها بهت بدم که تو هم با بچه ها بازی کنی

خیلی گشنه ام بود از دیشب که بابات غذا گرفته بود غذای خودم مونده بود گرمش کردم و یه سالاد شیرازی هم درست کردم و آوردم و خوردیم

ناهارت رو که خوردی اومدی سمتم که بوسم کنی منم صورتم رو آوردم نزدیکت که یهو گفتی پییییییییییف

از بوی پیاز سالاد بود

کلی خندیدم و گفتم بچه پررو مامانو مسخره میکنی تو هم خوشت اومد

 ول کن نبودی و یه سره میگفتی و میخندیدی

قربون خنده هات مهربونم


راستی امروز بابات گفت برات لباس خریده اولین باره که تنها میره واست لباس میخره هنوز نیورده خونه بعد واست میگم

فعلا ندیده مبارکت باشه

دست باباتم درد نکنه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
6 مهر 91 16:25
سلام پسرک من در جشنواره آتلیه آسمان شرکت کرده خوشحال میشم اگه بهش رای بدی بنام "امیرعلی فروغی" مرسسسسسسسی گلم http://www.ranking.studio-sky.com/Festival.aspx?fid=2
مامان گیسوجون
6 مهر 91 21:43
مبارکت باشه مانی جونممممممم الهی به شادی بپوشی ههههههههه مانی خیلی بچه باحال و با هوشیه خیلی دوستش دارم قیمتهاش زیاد با جای دیگه فرق نداشت یه کم گرونتره اما کیفیت کارش خیلی عالیه می تونی خودت بری ببینی و مقایسه کنی
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
7 مهر 91 10:38
ای جانم پس سالد خورم شدی
نارینه
7 مهر 91 22:26
خخخخخخخخخخخخ بچه رو خفه کردی !!!!!!!!!!!!! زودی بیا بگو از لباسای بابا خرید ...