مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

يه هفتهء‌پر كار

1391/8/10 16:56
264 بازدید
اشتراک گذاری

جون جون مامان اين هفته حسابي سرم شلوغ بوده

شنبه: با نگار رفتيم خريد آخه بابات وقت نداشت و سه روز مشغول جمع و جور كردنشون بودم

ديروز هم خونه نبوديم 

نگار اومد دنبالمون رفتيم اونجا و يه كيك خوشمزه هم براشون درست كردم

شب اومديم و باباتم گوشت خريده بود و كار امروزمون هم در اومد

ظهر با هم رفتيم خريد و بعدشم ناهار تو رو دادم و مشغول شدم تا ساعت 16 من تو آشپزخونه بودم و تو كل خونه رو بهم ريختي

بعدشم كلي نق زدي كه بخوابونمت آخه حسابي خوابت ميومدو هي ميرفتي تو تخت و صدام ميكردي و وقتي ميديدي خبري نست دوباره ميومدي پايين

بس شيطوني كرده بودي بيهوش شدي

امشب هم قراره فاميلاي بابات از شمال بيان و احتمالا خونهء ما هم ميان

بايد يه دستي به سر و روي خونه بكشم آخه اولين باره كه ميبينيمشون

خلاصه كه يه هفتهء پر كارو ميگذرونيم

الهي به تو سخت نگذره

دوست دارم كوچولو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان محمد و ساقی
10 آبان 91 19:04
ایشا... همیشه شاد باشین
نارینه
11 آبان 91 0:19
خدا قوت بده بهت عزیزم مهمون .. اونم از ثوم شوهر .. اونم از شمال ... ووووووووی .. من که تنم میلرزه !!
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
11 آبان 91 14:34
خسته نباشی سعیده جون. خودتو آماده کن برای مهمونی با مانی جون که خداییش خیلی سخته
مامان محمد و ساقی
11 آبان 91 16:13
سلام عزیزم.ممنون که توضیح دادی گلم.
مامان گیسوجون
12 آبان 91 1:01
سلام عزیزم بابا هنرمند کیک پز خسته نباشی دوستم
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
12 آبان 91 13:38
وااااااااااااااااااای
مرضیه
15 آبان 91 12:35
خدا قوت دوستم میبینم که بازم کیک خوشمزه پختی