مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

عكس

1391/8/12 15:15
343 بازدید
اشتراک گذاری

پسر كوچولوي مامان اينم عكس شيطنت كردنت كه تو پستاي قبل گفته بودم

اول دوتا عكس از امروزته كه يكيش واقعا به خير گذشت

1

ماني جونم بعد از حمام كردن امروزش

2

اينو امروز تو شكستي ها ناراحتقهر من اينا رو خيلي دوست دارم اما نه بيشتر از تو

3

4

اينا رو هم خودت به تنهايي روي هم گذاشتي قربون دستات

5

7

وقتي مامان مريض بود تو همش اين خرگوشه رو بغل ميكردي آخه من نميخواستم بهت نزديك شم

6

پسرم در حال پرينت گرفتن

8

اينم قايم شدنت فدات شه مامان

9

9

قربونت برم كه بلدي چه جوري چند تا ماشينو برداري

10

كوچولوي مامان وقتي دو ساعت تو تعميرگاه ماشين معطل شديم كلافه شده

11

ديگه گفتن نداره!!!!!!

12

سرسرهء مامان ساز

13

نيم ساعت آدامسو جويدي و بعدشم داديش بهمماچ

14

ماني به دنبال پشهشیطان

16

17

وقتي سر مامان تو آشپزخونه گرم باشه تو هم بلاخره بايد يه جوري خودتو سرگرم كني ديگهمژه

15

بعد از بهم ريختن خونه بايدم اين شكلي باشي

ماني عاشقتم مامانقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

نارینه
14 آبان 91 21:14
عشق کردم از دیدن عکسا ....... وووووووووی یعنی یه روزم خونه من اینقدر شلوغ میشه !!! هر چند الانشم همینه .... من تحمل شلوغی نــــــدااااارمـــــــــــــــــــ
مرضیه
15 آبان 91 12:33
عکسا عاااااااااااالی بودن یکی از یکی بهتر جدی میگم قربونش برم با این کاراش و موهاش
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
15 آبان 91 13:43
وای یه دنیا عکس خوشگل. مرسی مامان. انرژی گرفتم.
مامان گیسوجون
17 آبان 91 12:39
ههههههههه عاشقتم کوچولوی ناز شیطونمممممم
romina
13 آذر 91 16:09
الهي قربون خودشو شيطوني هاش بشم خيلي پسر نازي دارين خدا بهتون ببخشه فداش بشم الهي
باران قلنبه
24 آذر 91 17:49
سلام عزیزم دخترم باران مظفری تو مسابقه محرم اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به وبمون بیایی و به لینک مستقیم اتلیه بروید وبه باران امتیاز 5 رو بدهید تا 20 دی مهلت دارید واگر قبلا به کودک دیگری رای دادین بازم میتونین به باران من رای بدهید منتظر کمکتون هستم مرسی http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5
صفورا مامان آوا
25 بهمن 91 9:31
خیییییییییییلی عکسا باحال بود