مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

گردش

1391/8/26 16:03
360 بازدید
اشتراک گذاری

جون جونم دیروز با بابات رفتیم خرید تو رو با کالسکه بردیم و خریدامونم تو کالسکه ات گذاشتیم

واست یه شال و کلاه خریدم

وای که گریه میکردی نمیومدی خونه

غروب عمه سمیرات با کلی خوردنی (چیپس  وماست موسیرو آلو)اومد پیشمون

تو هم حسابی ورجه وورجه میکردی

شام هم نگهش داشتیم و آخر شب رفت بالاساعت 2 شب خوابیدی

امروز 12 بیدار شدی و یه تخم مرغ با کره درست کردم و خوردی

مامانیت زنگ زد گفت میریم بیرون یه دوری بزنیم بیاین بریم

زنگ زدم به بابات و رفتیم برغون و یه کمی نشستیم و خوردنی خوردیم و اومدیم خونه

ناهار خوردی و الانم مثه یه فرشتهء کوچولو خوابیدی

قربونت برم من که خسته شدی زودی خوابت برد

خیلی دوست دارم کوچولو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان محمد و ساقی
26 آبان 91 18:44
رادین عشق زندگی
26 آبان 91 21:54
سلام عزیزم نه مشکل شیرش حل نشده متاسفانه...
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
27 آبان 91 9:41
شال و کلاه جدید مبارک. باز خوبه که مانی جونم تو کالسکه میشینه، آرتین که کالسکش بلا استفاده مونده.
نارینه
27 آبان 91 17:13
همیشه به گرررررررررررررردش
نانی
27 آبان 91 18:09
ممنون که بهمون سر زدی. شرمنده خودم هم خیلی دیر به دیر آپ میکنم. قول میدم بیشتر بیام پیشتون. مانی جون رو ببوس
خاله خاطره
28 آبان 91 19:38
توی مسابقه میثمک بهار خانوم ما توی گــــروه نــــــه هست شماره 1085 خوشحال میشم بهمون رای بدی
مرضیه
1 آذر 91 23:55
قربون مانی ددری بشم من. این ساعت 12 بیدار شدنت خاله عاااااااالیه. چشمت نزنم سعیده جون شبا واسه شیر هم بیدار میشه گل پسر؟