مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

پیزا

1391/9/18 14:49
257 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسر مامان قربون اون سلیقه ات برم من عاشقتم

دیشب زنگ زدیم پیتزا آوردن تا در جعبه اشو باز کردم نشستی کنارشو گفتی پیزا

بعدشم شروع کردی به درو کردن قارچ هاش

فدات شم که قارچ دوست داری

بس که پیتزا دیدی خوب اسمشو بلدی جالبه که آب رو به  این خوبی نمیگی

تا آخر شب منو بابات هی بهت میگفتیم بگو پیتزا

تو هم گاهی میگفتی و گاهی هم ناز میکردی

عزیز دلم

شیرین زبونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

romina
18 آذر 91 15:22
الهي فداي پيتزا گفتنش بشم من جووووونم
مامان ماني مسافر كوچولو
18 آذر 91 15:54
سلام نازي اي كاش از خوردنش عكس هم ميگرفتي ميديدمش
نارینه
18 آذر 91 19:26
الان ساعت 7ونیمه ... هیچکدوم از وسایل پیتزا پزون رو هم نداریم توی خونه و یک مامان به شدت هوس پیتزا کرد با دیدن این پست !!!!!!!!!!!! بیچاره همسری !!!!!!!! الان مجبوره بره خرید !!!!!!!! ههههههههههه نوش جونتون ... چقدرم میچسبه پیتزا با شیرین زبونی مانی !!! راستی چرا مانی زیاد پیتزا دیده !!!!!!!!!؟؟؟
مامان فندق جون
19 آذر 91 8:51
سلام دوست عزیز عکسای دخترم و گذاشتم تو وبلاگش زود بیا ببین و نظر هم فراموش نشه
مريم مامان آريا
19 آذر 91 12:50
اي جان با پيتزا گفتنش عکسهاي خوشگلشو هم ديدم. راستي مامان ماني اگه فضولي نباشه ميشه بپرسم لباس هندونه اي ماني رو از کجا خريدين من هرجا ميگردم پيدا نمي کنم
مرضیه
19 آذر 91 15:41
به به نوش جون همگی قربونش برم خوش سلیقه میگم چه جالب سعیده جون ما هم چند شب پیش پیتزا گرفتیم و نیکان اینبار برخلاف دفعات قبل خوشش اومده بود و نسبتا خوب خورد ولی اسمشو بلد نیست. انقد خوشم میاد بعضی وقتا سر کارمون میذارن و جواب نمیدن
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
21 آذر 91 9:22
سعیده جون خوبه که بهش پیتزا میدی. من که هنوز جرات دادن اینجور غذاها رو ندارم. غذاهای خودم رو هم کم ادویه درست میکنم شاید آرتین بخواد یک قاشق بخوره.
مامان ماني مسافر كوچولو
21 آذر 91 14:28
سلام خوبي بوسس
منا مامان الینا
22 آذر 91 10:13
سلام مانی جون بالاخره مامانیت دل به دریا زد و موهای فرفریت را کوتاه کرد! حالا بازم عکسهای بهتر بذار تا بیشتر ببینیم این پسمل خوشتیپ پیزا خور رو ! اصولا چون مانی جون خییییییلی با کلاس تشریف دارن پیتزا را با لهجه ایتالیایی ش تلفظ میکنه! الهی قربون اون پیزا گفتنش برم من
مرضیه
23 آذر 91 1:11
سعیده جونم من پیتزای سبزیجات دوست دارم و اکثرا اونو میخورم ولی این دفعه مخصوص بود و سوسیس کالباسم داشت که منم بهش دادم نمیدونم چه حکمتیه که هر چی زیاد خوب نیست خوشمزه تره و آدم از اون بیشتر خوشش میاد
مامان ماني مسافر كوچولو
23 آذر 91 11:39
سلاممممممممممم ماني چطوره؟
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
23 آذر 91 12:00
ای جانم نوش جونت عسسسسسسسسل
مامان ماهان
25 آذر 91 15:14
قربونت برم که پیزا میگی بووووووووووووووووووووووووووس