مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

خرید

1391/9/28 16:00
248 بازدید
اشتراک گذاری

مانی جون مامان خیلی وقته که میخوام برات لباس بگیرم اما خوب....

دیروز زنگ زدم نگار اومد دنبالمون و رفتیم اونجا البته دلیل اصلیم این بود که امیر(تو دیگه باید بهش بگی دایی(آخه فقط دایی من میتونسته باشه که منم بهش میگم امیر) که ناراحت نشه) اومده بود و میخواستم بعد از ده ماه ببینمش

عصر که نگار میخواست آتوسا رو ببره کلاس زبان ما هم باهاش رفتیم که خرید کنیم تو تو ماشین خوابت برد و یه ساعت نشستیم تا بیدار شی

رفتیم BABY Salon البته سایز تو فقط دو مدل داشت و اونم کلی کلاس گذاشت که حالا واسه شما زیر سه تیکه میدم و از این جور حرفا و مارک لباساشم همه به آوران بود و زیاد خوشم نیومد

اینم بگم که از آشور گرون تر و نازک تر هم بود

منم پشیمون شدم آخه سه چهار دست میخواستم

آخرشم برگشتیم و یه دست آشور از یه جا و دو دست دیگه هم از جای دیگه گرفتیم آخه تو تقریبا همه مدلاشو داشتی و نمیشد دوباره همون جوری بگیرم

خیلی خسته شدم خیلی گشتیم نمیدونم انگار قحطی سایز تو بود جنسای دیگه هم خوب نبود

بلاخره گرفتم و خیالم راحت شد

تو هم تو سیسمونی ها کلی ذوق کردی و آتوسا هم مامور نگهداری تو بود

الی بمیرم خیلی هم گشنه شده بودی و رفتیم تو شیرینی فروشی که کیک بخریم خیلی شلوغ بود و بعد از کلی وایستادن نگار گفت بریم نوبتمون نمیشه تا اومدیم بیرون برای اولین بار با اعتراض گفتی کیک کیک

یه تی تاب برات گرفتم که بر خلاف همشه که نگاش هم نمیکنی دولوپی خوردیش

عزیز مامان خیلی بهت خوش گذشت با همه بای بای میکردی و آواز میخوندی و منم هی حرص میخوردم که سردت نشه

قربون برم من مامان خیلی ذوق میکنه که لباسای کوچولو میخره

ممنون که دلیل شادیهامی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مرضیه
28 آذر 91 17:00
مبارکهههههههههههههههههه هوراااااااااااااااااا منم کلی خرید دارم ولی زیاداهل خرید نیستم از خرید کردن تو ایران خوشم نمیاد........نیکان کلی لباس خونه و بیرون میخواد. اون به آورانم کیفیتش خوبه ها. وااااس سعیده جون چقدر باربی هستی خوش به حالت دیگه غم چاقی نداری ولی من باید زیاد مراقب باشم استعداد دارم شدییییییییییید راستی اسم نینیمون شد رستا البته تا شناسنامه نگیرن من مطمئن نیستم
مامان ماني مسافر كوچولو
29 آذر 91 11:19
سلام نميدونم وبلاگم چرا بهم ريخته شده اگه ميدوني چيكار كنم بهم بگو امروز صبح اومدم ديدم انطور شده
مامان ماني مسافر كوچولو
29 آذر 91 14:11
سلام دوست جوني مبارك باشه هميشه واسه پسرا سخته لباس گرفتن چون بيشتر دخترونه دارن اينجا كه پر لباسه من نميتونم يه شلوار واسه ماني بخرم پيدا نيست-راستي وبلاگم خودبخود درست شد
نارینه
29 آذر 91 15:02
مبارکش باشه ... بهداد هم آخرین سری لباسای سیسمونیش رو داره استفاده میکنه ... ینی زمستون تموم بشه دیگه لباس نداره !! ههههههههه البته با این روند رشدی که داره شاید لباساش رو تا سال دیگه هم بشه تنش کرد !!!!!!!!!!!!!
مامان ماني مسافر كوچولو
29 آذر 91 16:01
اينجا لباس پسرونه خيلي دارن مخصوصا بلوزوكاپشن ولي چون اينجا خيلي سرد نميشه شلوار خيلي گرم بدرد ماني نميخوره پاييزه ميخوام چند وقته ميرم ميگن نداريم داخل شلوارا پرز داره خيلي گرمه واسه همين سر ما كه اينجا زندگي ميكنيم كلاه ميره البته دوست جوني هر وقت تشريف بيارين خوشحال ميشيم واسه پسر گلي لباس بخري
مريم مامان آريا
29 آذر 91 16:56
مبارک باشه لباساي جديد
مرضیه
2 دی 91 23:48
گلم تو کرج 2 تا مغازه من میشناسم که فقط لباس تو خونه ای دارن و تنوعشون زیاده. یکی تو مهستان که مغازه کوچیکیه و یکی تو پارسیان. اونجا رفتی؟