مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

بازم مریض شدی

1391/10/10 11:23
282 بازدید
اشتراک گذاری

گل مامان چند روزیه که خوب غذا نمیخوری

یعنی اصلا نمیخوری

هیچی

مثل همیشه چند مدل غذای مختلف اما نمیتونی بخوری

تا بهت میدم حالت بد میشه و میخوای بالا بیاری

دیروز بردیمت دکتر

گفت یه سرما خوردگی جزئیه

دارو داد و من عزا گرفتم آخه تو خیلی بد دارویی

یه قطره ضد تهوع هم داد

وزنت هم همچنان پایین میاد و زیر ده کیلو هستی

اومدیم خونه و بابات رفت دنبال کاراش و من موندم و تو دارو خوردنت

از اونجایی که چیزی تو معده ات نبود که بالا بیری دارو هاتو با کلی اشک و قهر و فرار و....... خوردی

البته نا گفته نمونه که لباسای منم حسابی از دارو هات خوردن

دکتر گفت بهت میوه و غذا های دون دون ندیم

یعنی میکس و رقیق و سوپ مانند

بهت سرلاک دادم البته با کلی کلک

شام هم تو به مامان کمک کردی و سفره گذاشتیم و کلی هم خرابکاری کردی و نمکدون رو خالی کردی تا چند تا قاشق پورهء سیب زمینی میل نمودی

ساعت 22:15 خوابیدی و باید ساعت 2 شب دارو میخوردی اما گفتم بیدارت نمیکنم چون ظهر هم حالت تو خواب بد شد و نخوابیدی

یه ربع از خوابت نگذشته بود که با حالت تهوع بیدار شدی و مامان بغلت کرد و کلی نوازش

تو بغلم بالا آوردی از سر تا پام و همچنین رو تختی رو........

بابا اومد بغلت کرد و دست و روت رو شست و منم مشغول تمیز کاری

خلاصه که تا وقت داروت من و بابات خودمون رو به زور آهنگ گوش کردن و ادا در آوردن واسه تو چایی خوردن بیدار نگه داشتیم

پنبه رنگی ها رو ریختم جلوت و تو هم بازی میکردی و با کلی خواهش و التماس و دلقک بازی داروت رو خوردی

یه ربع بعد هم دوباره بهت سرلاک دادم البته صد بار شمع روشن کردم و تو فوت کردی تا خوردیش

خدا رو شکر شب خوب خوابیدی

راستی اینم بگم که من فکر میکنم یه چیزی تو گلوت گیر کرده و دکترت هم گفت که احتمال داره اما نباید دست کاری کرد و رفت سراغ طب سنتی

الهی زودی خوب شی عزیز دلم

دوست دارم نازنینم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

امیر مهدی و عمی
10 دی 91 11:39
سلام مامانی خدا نکنه گل پسری مریض بشه انشااله به زودی زود خوب و سر حال مثل قبل میشه دوستون داریم
مامان گیسوجون
10 دی 91 13:03
سلام عزیزم خوبی؟ ای بابا بازم این گل پسرمون مریض شده که درکت می کنم عزیزم خداییش خیلی سخته راجب به اینکه تو گلوش چیزی مونده منم یه چیزایی شنیدم اما به نظر منم دست کاری نشه بهتره ان شاا... زودتر خوب بشه یه سر پیش دکتر گیسو ببرش بد نیست دکتر خوبیه
نارینه
11 دی 91 1:19
الهی خاله فداش بشه که باز مریض شدی کاش لااقل داروهاش رو بخوره که یکبار درمانش کامل بشه کاملا درکت میکنم دوستم ...
persian mom
12 دی 91 3:19
یعنی پسر منم بزرگمیشه و شبا میخوابه ؟ منم هنگگگگگم یه خدا
مامان گیسوجون
12 دی 91 14:57
خصوصی داری
مامان حسام کوچولو
12 دی 91 17:43
انشالله زود خوب بشی مامانی مراقبش باش و برای تقویتش براش عصاره گوشت درست کن
مرضیه
13 دی 91 14:27
الهییییییییییی بگردم که مریض شدی خاله میدونم چی میگی سعیده جان خیلی مشکله نیکانم دفعه پیش که سرماخورده بود منو خل کرد اونقدر که سر دارو خوردن گریه میکرد امیدوارم الان خوب خوب شده باشه و حدست راجع به اینکه تو گلوش چیزی گیر کرده اشتباه باشه
مامان محمد و ساقی
16 دی 91 17:12
آخی عزیزم چرا اینقدر مریض میشه.ایشا... زود خوب بشه.یعنی چی یه چیزی تو گلوش گیر کرده؟یعنی چیزی از وسایل خورده یا غذا؟