مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

دوباره....

1391/11/13 15:54
238 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گل مامان الهی دردت بخوره به جونم دیشب ساعت 3 تو خواب دوباره حالت بد شد

الهی مامانت بمیره که تو رو اینجوری نبینه

دیگه موندم چه کار کنم

قربونت برم مست خواب بودی اما این حالت تهوع لعنتی ول کن نبود

نشسته چرت میزدی

اونقد از استفراغ کردن و حالت تهوع میترسی

بازم نشوندمت تو مبل جلوی تی وی و تا بخوابی

نیم ساعتی هم تو بغلم نگهت داشتم تا چرت بزنی

هی حالت بد میشد و نمیتونستی بخوابی

نمیدونم ساعت چند بود که خوابت برد و گذاشتمت تو تختت

حسابی داغونم

دلم میخواد گریه کنم تا سبک شم

این حال تو حسابی روحیمو بهم ریخته

امروز بابات گفت پول اومد دستم بریم خرید عید

شاید با خرید کردن حالمون(منو بابات)بهتر شه

مامان جونم اینروزا خیلی بهت سخت میگذره

منم حریف نمیشم که بعضی چیزا که واست خوب نیست رو نخوری دیگه موندم چه کنم

دکترت هم همچنان با خوردن دارو مخالفه و میگه ویروسه و باید دوره اش بگذره و اگه حالش اینجوری شد اینو بخوره و اگه اونجوری شد اونو

و فعلا هم نباید دارو بخوری چون خوشبختانه هنوز اینجوری و اونجوری نشدی

این زمستون لعنتی تموم شه و بهار بیاد

لعنتی واسه اینکه نه برفی دیدم و نه بارون درست و حسابی و همهء این ویروسا هم واسه همینه

کوچولو ببخش که کاری بیشتر از این از دستم بر نمیاد چون اوضاع خودم هم زیاد خوب نیست و بی حالم

بازم مثه همیشه میگم که بدونی من و بابات تمام تلاشمون رو میکنیم تا تو شاد و خوشبخت باشی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مرضیه
13 بهمن 91 23:49
بمیرم میفهمم چی میگی ما هم 3 تایی مریض شدیم و دست تنهاییم و نیکان از همه مریضتره. بی اشتهایی شونم کاملا طبیعیه. واقعا برکت از زمستون و همه چی رفته. حالا خوبه 2 روزی بارون اومد. به امید سرحالی و قبراقی دوباره مانی جان
نارینه
14 بهمن 91 21:58
الهی من بگردم براتون ... این غذا نخوردنای توی مریضی بچه ها خیلی آدم رو عذاب میده ... کاش زودتر خوب بشه ... میگما ... خوبه که این خانوم دکتر دارو نمیده ... چون ویروس اصلا درمان نداره .. خدا خیر بده دکتر بهداد رو !!! هربار کلی دارو میده که بهداد هم اصلا لب نمیزنه !!! براتون سلامتی آرزو میکنم راستی .. دیروز که میرفتم توی شهر حسابی هوا خوب بود ... این چند روز باد و بارون هوا رو خوب کرده ...
مامان نی نی ناز
15 بهمن 91 7:23
سلام عزیزممممممم ... خوبی ؟ الهی که مانی جون هر چه زودتر بهتر شه ... طفلک معصوم چقدر اذیت شد ... خداقوت مامان مهربون . گلم پیغامی ازت نداشتم .
مامان ماني مسافر كوچولو
15 بهمن 91 18:30
سلم گلي امسال دكتر گفته هيچ سالي مثل امسال مريضي نبوده ويروس زياده بچه رو مبري بيرون اومد خونه حتما دستشو با صابون بشوريد خواهر زاده منم بدجور ويروسي شده بود مواظب باشي ميريد خريد بچه به اينور و انو ر دست نزنه خواهر جان خدا شفا بدهفضولي نباشه
منا مامان الینا
16 بهمن 91 11:20
سلام عزیزم وای عزیزم خیلی ناراحت شدم ؟الان مانی بهتره؟ این چه ویروس بی ادبی بود که پسر به این خوبی را اینطو راذیت کرد؟ آخی عزیزم دلم حسابی سوخت واسش نوشتی که میترسید غذا بخوره؟ چی کشیدی مامانیش انشالا دیگه هیچوقت حالش بد نشه و همیشه سالم و سرحال باشه
مامان ماني مسافر كوچولو
16 بهمن 91 11:33
سلام ماني چطوره بهتر شده؟ايشا.. زود خوب شي عزيزم
مريم مامان آريا
16 بهمن 91 16:25
ماني جون اميدوارم سرع تر خوب بشي عزيزم خيلي ناراحت شدم