مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

تولد

1391/12/10 17:08
238 بازدید
اشتراک گذاری

مانی جونم دیشب تولد امیر مهدی بود البته بازم خونهء مامانیت

همه بودن

قبل از اینکه بریم بالا داشتم بهت شام میدادم که حالت بد شد و هم من و هم خودتو کثیف کردی

خدا رو شکر بالا نشستی سر سفره و یه فیلهء مرغ خوردی البته با یه لیوان دوغ

همش تو بغلم بودی و وقتی کیک رو آوردن بهت گفتن بیا شمع فوت کن و تو رفتی و بعد اون دیگه حسابی شیطونی کردی

بابات واسه امیر مهدی لباس گرفته بود البته هدیهء همه لباس بود واسه تو و متین هم toy box

عمه رویات هم واست یه عروسک و مامانیت یه دست لباس و عمه آمنه هم یه تیر کمون انگری برد

خلاصه که انگار تولد تو و متین هم بود چون همه سه تا هدیه گرفته بودن

آخر شب هم با کلی کلنجار اوردیمت خونه مگه میومدی

امروز هم اتاق خواب رو تمیز کردم و تخت تو رو جابه جا کردم و فقط مونده آشپزخونه

آخیییییییش

قربونت برم خیلی بلا شدی و دایم کارای عجیب میکنی

عمه سمیه ات که اومده بود خونمون آدامس باد کرد و از اون به بعد تا اسمش یا اسم امیر مهدی میاد ادای آدامس باد کردن در میاری

آهنگ djاندی رو یه بار شنیدی و هی کنترل رو میدی دستم و میگی دییییی ج ی

هر کی میاد تو خونه و میخواد بره یه عالمه بوس واسش میفرسنی و بای بای میکنی

همه چی رو متوجه میشی اما کمتر صحبت میکنی و بیشتر اَ اِ میکنی زورت میاد حرف بزنی

اما اسم بعضی چیزا رو میگی حالا یادداشت میکنم بعد واست میذارم

دوست دارم بهترینم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نارینه
12 اسفند 91 0:48
مبارک باشه .. ایشالله همیشه به شادی برید ... چه مامان زرنگی ... من یک ماهه دارم خونه میتکونم هنوزم کار دارم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! احسنت برشما
مرضیه
14 اسفند 91 1:40
ای جونم مانی جون همیشه به تولد و شادی خوش به حالت خونه تکونیت تمومه خونه ما که اصلا انگار نه انگار تمیز کردیم راستی عید اهواز بریم خوبه آیا؟
منا مامان الینا
14 اسفند 91 11:51
آفرین به گل پسرمون که اینقده خواستنی شده مامانیش عکس بذارید از مانی جون لطفا!