مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

تموم شد

1391/12/9 12:15
240 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم رنگ کاریمون تموم شد

دوشنبه آخر شب وسایل خونه رو جمع کردم و دیوارا رو سمباده کشیدم

البته بابات ناراحت شد و گفت نمیخواسته من کاری کنم قرار بوده کسی رو بیاره

به هر حال صبح که شماها خواب بودین من کار دیشبمو تموم کردم و زمین رو تمیز کردم و آماده شد واسه رنگ

ظهر بابات اومد و یه دیوار رو پرایمر زد و گفت رنگ درست کنیم و بعد پرایمر بزنیم

همون دیوارو رنگ کرد

عمه رویات اومد و گفت بچه اذیت میشه تو این بو

منم از خدا خواسته بردمت بالا

مامانیت هم بیرون بود و اومد و تو موندی بالا منم اومدم کمک بابات

من تند تند پرایمر میزدم و باباتم رنگ میزد

تا ساعت 19:30  کارمون تموم شد

این وسطا ده بار هم اومدم بالا و بهت سر زدم

اصلا هم نخوابیدی

باباییتم رفت واسمون آبمیوه و کیک خوشمزه خرید و خوردیم

وای تا ساعت 22 کارا چیدن وسایلمون طول کشید البته تو 20:30 خوابیدی و دو ساعت بعد بیدار شدی

قربونت برم من خیلی اجتماعی هستی مامان اصلا بهونه نگرفتی

خدارو شکر که زودی کارمون تموم شد با اینکه مثه نقاش ماهر رنگ نزدیم اما الان هر کی میومد کلی پول میگرفت که هیچ دو هفته هم طول میکشید

حالا دیگه باید برم سراغ خونه تکونی

خیلی دوست دارم پسر خوبم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مرضیه
9 اسفند 91 14:00
خدا قوت زن و شوهر هنرمند مبارک باشه چه سرعتی ایشالله به سلامتی ظفر رو بلد نیستم اما شاهین ویلا رو شنیدم من عاشق این بازارهای سنتی هستم مخصوصا تو شمال اوناییکه سبزی و صیفی و ...میفروشن
مامان گیسوجون
9 اسفند 91 20:58
خسته نباشی عزیزم مبارکه الهی به سلامتی و دل خوش دوستم من دیگه فعلاً وبم رو آپ نمی کنم از تنبلی نیست
فائزه_مامان مهدیار
10 اسفند 91 14:58
سلام مبارکتون باشه انشالله به سلامتی سال جدیدی که توراهه انشالله واستون رنگارنگ باشه هم ی رنگهاش شادو قشنگ ممنون واسه راهنماییتون مامان مانی جون بوس واسه مانی جون
نارینه
12 اسفند 91 0:47
مبارک باشه عزیزم ... خدا قوت
منا مامان الینا
14 اسفند 91 11:48
سلام عزیزم ای ول بابا صد باریکلا به این مامان هنرمند ! خسته نباشی عزیزم قرار بود عکس بذاری ما هم ببینیم هنر نماییتون رو که! راستی پرایمر دیگه چی بیده؟