مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

عکس

1391/12/16 16:45
962 بازدید
اشتراک گذاری

قلب کوچولوی مامان چند روزی که مشغول رنگ کردن خونه بودیم همه چی بهم ریخته بود و تو هم واسه خودت حالشو بردی چند تا از عکسا رو میذارم ببینی

قبل  از رنگ با بعضی لباسای عیدت

1

2

3

اگه بدونی با چه بدبختی همین دو تا رو تنت کردم مردم

بعد از خوردن لیمو شیرین

4

آخیش خوردم راحت شدم

6

هورااااااااااااااااااا

5

این عکسا هم مال یه روز قبل از رنگه که تقریبا وسایلو جمع کردیم(تماشای TV به روش مانی)

7

8

9

9

بمیرم برات اسباب بازیهاتو جمع کرده بودم با چی بازی میکردی

10

11

جای جدید وردنه

12

البته وردنه واسه تو خیلی کارایی داره ببین

13

و البته کنترل هم همین طور

14

کوچولوی مامان با این شیطنتات کار دست خودت میدی ها

هی به بابا میگم  بگو شیشه بر بیاد که شیشههای ویترین رو بندازه اما نگران شیطنت تو هستم که ....

الهی همیشه سلامت باشی

منو بابا خیلی دوست داریم کوچولو

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

شکرانه
16 اسفند 91 17:04
الهههههههههههههههههههههی چقدر برای خودت بلا شدی عزیزم خدا ایشالله برای مامان و بابات نگه داره عیدتم پیشاپیش مبارک باشه عزیز خاله
نارینه
17 اسفند 91 2:29
ای جونم با اون کش اومدنش ... بچلونش از طرف من
مرضیه
17 اسفند 91 8:10
واااااااااااااای خدای من چه عکسای قشنگی آفرین به مامانش با این شکار لحظه ها قربون لباس عیدت (اولیش) قربون خلاقیتت در بازی قربون مدل تی وی دیدنت ............ دوست دارم راستی ما دوست داریم بریم جنوب سمت اهواز ولی هنوز قطعی نیست اگه جور شد بریم حتما مزاحمت میشم
مامان حسام کوچولو
17 اسفند 91 17:36
ای شیطون. مامانی مواظبش باش
مامان محمد و ساقی
18 اسفند 91 0:55
سلام عزیزم به به چه عکسهای خوشگلی لباسهات مبارک باشه مانی جونم
مامان محمد و ساقی
19 اسفند 91 11:21
سلام یادم رفت رمز رو خصوصی کنم.لطفا" تایید نکن
مامان مانی مسافر کوچولو
20 اسفند 91 14:13
بزرگ شده ماشا..
صفورا مامان آوا
22 اسفند 91 9:06
عزیییییییییییزم چقدر شیرینه و شیطون
سحر مامان آراد
22 اسفند 91 19:33
جونمممممممممممممممممممممم خوشگل خوش تیپ
منا مامان الینا
25 اسفند 91 2:40
عزیزمی لباسهای عیدش چقد خوشکلن هزار ماشالا چه بهش میاد عیدتون هم پیشا پیش مبارک سعیده جون