مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

بهترين لذت دنيا

1392/2/20 16:36
228 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسر مامان تو دنيا يه چيزايي هست كه به دست آوردنش خيلي لذت بخشه

اونقد  دوست داشتنيه كه گاهي آدما به خاطرش همديگه رو از بين ميبرن

بعضي هاش بزرگ و بعضي هم كوچيكه

بستگي به آدمش داره كه چه طور بدستش بياره

لذت دنيا واسه هر كسي يه معني خاصي داره

اداره كردن،خوردن،پوشيدن،گشتن و يا هر چيز ديگه اي كه تو دنيا هست

همهء آدما دوست دارن سلامت باشن و خوب بخورن و خوب بپوشن و برن تفريح

بعضي ها توانايي دارن و بعضي ها هم نه

البته بيشترش به اوضاع مالي بستگي داره

اما يه لذتايي هم تو دنيا هست كه بعضي ها تو بهترين شرايط هم نميتونن داشته باشنش

منم خيلي چيزارو دوست دارم كه شايد نتونم به دست بيارم اما بهرين لذت دنيام نيست

بهترين لذت دنيا واسه من وقتيه كه:

تو موقع خواب دست ميندازي گردنم و بوسم ميكني و ميگي:مامان

وقتي كه موقع خواب آمار كل خانواده رو ميگيري و تا بهت ميگم پس مامان چي ميخندي(چون مامان كنارته)

وقتيه كه تا صداي پاي باباتو ميشنوي ميدوي و درو باز ميكني و امان از وقتي كه بابات با كليد درو باز كنه(مجبورش ميكني بره بيرون و درو ببنده و در بزنه تا تو باز كني)

وقتيه كه ميري خريد و نايلون خريدتو ميگيري تو بغلت و به مامان پز ميدي

وقتيه كه نصف شب تو خواب رو صندلي جيشت چرت ميزني و من مجبورم سرتو به سرم تكيه بدم

وقتيه كه تو پارك ميدوي و منم بايد بدوم دنبالت

وقتيه كه تو حموم زبونت رو ميگيري زير دوشو از حرص خوردن من غش غش ميخندي

وقتيه كه با كلي كلك باباتو از رو بالش بلند ميكني و ميپري سر جاش ميخوابي

وقتيه كه اداي باباييتو در مياري و شيشه پاك كن و دستمال بر ميداري و دي دي ديتو پاك ميكني

و خيلي چيزاي ديگه كه با ارزش ترين لحظه هاي زندگيمو ميسازن

تو و لحظه لحظه با تو بودن بهترين لذت دنياست كه نميشه با هيچ چيزي مقايسه اش كرد

دوست دارم بهترينم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

نارینه
20 اردیبهشت 92 21:01
چه تلنگر خوبی زدی ... واقعا که بیشتر وقتا از لذت کنار هم بودنمون .. سالم بودنمون ... دلخوش بودنمون غافل میشیم خوشحالم که خوشحالی ...
مامان مانی مسافر کوچولو
21 اردیبهشت 92 13:50
واقعا خیلی خوب بیان کردی مانی من هم، موقع خواب بوسم میکنه وقتی هم که بیدار میشه اینقدر بازوم وصورت ودستمو بوس میکنه تا بیدار شم بعد میگه مامان بیدارت کردم ؟میخنده این بهترین لحظه های زندگی من هم هست