مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

خيلي دلم گرفته

1392/3/6 16:39
299 بازدید
اشتراک گذاری

خيلي دلم گرفته

ماني جونم دو روز بيشتر به تولدت نمونده و يه خبر بد ديگه بهم رسيد

امروز ظهر مامانيم زنگ زد و گفت كه پسر عمهء‌مامانم(عمه فرنگيس) كه تو بلژيك زندگي ميكنن امروز صبح سكته كرده و فوت شده

جوون بود

عمه قرار بود 20 خرداد واسه چهلم برادرش بياد ايران و حالا بايد عزادار پسرش باشه

ديگه نميشه جشن تولد گرفت آخه مامانيم ناراحت ميشه چون پسر برادرش بوده (پسر خواهر شوهرش هم ميشه)

خيلي ناراحت شدم خيلي چون همش جووناي خانوادمون فوت ميكنن و يه سال نيست كه اين اتفاق نيوفته

الهي اين ديگه آخريش باشه

آمين

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان حنانه زهرا
7 خرداد 92 5:38
انشالله روحش قرین رحمت الهی باشه خیلی ناراحت شدم ازدست دادن عزیز خیلی سخته پیشاپیش تولدتوام مبارک مانی جوووووون ایشالله 100 اله بشی توام ناراحت نباش سعیده جون سخته اما بخاطرمانی ...
مامان حنانه زهرا
7 خرداد 92 5:42
بروخصوصی گلم
مامی کوروش
7 خرداد 92 8:56
عزیزم تسلیت می کم . انشا... دیگه غم نبینی و منبعد همه اش براتون شادی باشه تولد مانی جون خیلی مبارک باشه ، براش آرزوی سلامتی دارم
مامان حنانه زهرا
7 خرداد 92 13:29
یه دنیاممنون سعیده جون تاریخ تولدشم نوشتم حنانه 91/12/18بدنیا اومده
مرضیه
7 خرداد 92 13:36
خیلییییییی ناراحت شدم گلم خدا رحمتشون کنه. مجرد بودن؟ خدا به خانوادش صبر بده.
مرضیه
7 خرداد 92 14:00
راستی جای زخم بخیه خوب نشده فکر کنم چند سالی طول بکشه شایدم ......
نارینه
7 خرداد 92 14:51
مرگ جوون خیلی سخته .. خدا به مادرش صبر بده ... منم دلم گرفت
مامان مانی مسافر کوچولو
7 خرداد 92 18:06
اخی خدا بهشون صبر بده بزا یه مدت گدشت خواستی تولد بگیر
✿♡✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♡✿
8 خرداد 92 0:27
تولد تولد تولدت مبارک انشالا تولد 120 سالگیت عزیزم
مامانی درسا
8 خرداد 92 3:57
جشن تو جشن تولد تمومه خوبياس جشن تو شروع زيباى تمومه شادياس ... عزیزم تولدت هزاران بار مبارک
مامان محمد و ساقی
10 خرداد 92 14:32
روحشون شاد باشه.خدا صبر بده