مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

ای کلک

1392/6/18 16:29
266 بازدید
اشتراک گذاری

فسقلی مامان خیلی مارمولک شدی ها

دیشب مامانیت اومد پایین و وقتی داشت میرفت گفتی منم ببر و مامانیت هم گفت باشه

داشتی شام میخوردی و منم گفتم اول شامتو تموم کن بعد

یه نگاه به بابات و یه نگاه به مامانیت هم کردی و وقتی دیدی حرف اونا هم همینه خیلی آقا نشستی تا بقیهء شامتو بخوری

قاشقو که اوردم بالا دهنت رو باز کردی و یهو حالت تهوع داشتی

نع نع نع نع

اون واقعی نبود

کلی سرفه و آه و اوه کردی

اما اونم واقعی نبود

همه سرمون رو برگردوندیم و کلی خندیدیم

اما یه چیز که خیلی جالب بود اینکه سه بار بدون اینکه من بگماصرار داشتی که غذاتو بخوری اما نع حالت بد میشد و نمی تونستی

بلاخره راضی شدم که نخوری و بری اما برای اینکه دل منو به دست بیاری از جلوی در برگشتی و دوباره گفتی بهت غذا بدم اما بازم همون کارتو تکرار کردی و منم دیگه غذاتو بردم

اما امروز:

سیب زمینی سرخ کردم با ژامبون برات آوردم که بخوری

کالباس رو که تا از آشپزخونه بیارم چیزیش نمونده بود اما سیب زمینی کم خوردی

گفتم مانی مامان نوشابه میخوای

گفتی اِهم(گاهی جای بعله میگی)

گفتم پس تا من میرم بیارم غذاتو بخور

تا رفتم و برگشتم کالباسا نبود

خیلی تعجب کردم به اون سرعت خوردیشون!!!!

آخه از جاتم که پا نشدی که بندازی جایی!!؟

هههههههه یه تیکه اشو پیدا کردم زیر سس قایمش کرده بودی

پس بقیه اش هم باید همین دورو برا باشه

زیر بشقابت بود

ببینم این مارمولک بازی هارو از کجا یاد میگیری ها؟؟

قربونت برم مامان جون

خواستم یکم از این روزامون بگم اما میذارم واسه بعد

خیلی دوست دارم فسقلی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان گیسوجون
19 شهریور 92 16:56
ای جانمممممممم عزیزم با اون هوشت سر مامان رو کلاه گذاشتی بوسسسسسسسس
نارینه
19 شهریور 92 18:09
عجبا !!!!!!!!!!!! این کارا رو واقعن از کجا یاد میگیرن !!!!!!!!!!!!!!!
نارینه
19 شهریور 92 18:13
خصوصیت رو چک کن برای رفع پاره ای از ابهامات !!!!!!!!!!!!!
مرضیه
25 شهریور 92 19:23
فداش بشم باهوش خاله من الان دلم کالباس با سیب زمینی سرخ کرده خواست. چرا اینکارو با من میکنی؟
❤دو نیمه قلبم❤
9 مهر 92 13:26
ای شیطون از این بچه ها باید درس گرفت والا!!!!