مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

همینه که هست

1392/6/24 15:26
255 بازدید
اشتراک گذاری

پسر خوبم خیلی دوست دارم

خیلی برام مهمی و هیچ چیزی و هیچ کسی نمیتونه به اندازه تو منو راضی و خوشحال کنه

این روزا خیلی سخته

یه چیزایی هست که ممکنه هر کسی رو ناراحت کنه

حرفای دیگران همیشه برام مهم بوده و سعی میکردم بهش اهمیت بدم

اما این روزا به این فکر میکنم که منم آدمم

باید هوای خودمم رو هم داشته باشم

باید به خودم هم بها بدم

شاید از نظر بعضی ها یه کارایی اشتباه باشه البته نمیگم اشتباه هم نیست اما یه جاهایی استثنا هم وجود داره

شاید بعضی ها در مورد آدم قضاوت کنن و بگن حق بعضی کارا رو نداره اما من فکر میکنم گاهی میشه خودخواه بود و فقط به خودت به سلامت روحت و جسمت فکر کرد

سعی میکنم اشتباهاتم رو قبول کنم اما شاید چاره ای هم نبوده باشه

دلم نمیخواد کسی به خاطر چیزی که به خودم مربوطه سرزنشم کنه

دلم نمیخواد کسی بگه.....

هر کسی که از رفتار من خوشش نمیاد خوب میتونه باهام رابطه نداشته باشه

نمیخوام توضیح بدم

نمیخوام هم نصیحت بشنوم

میخوام درکم کنن

بفهمن چی میگم

همین

سعی کن در آینده بیشتر از هر کسی به آرامش روحی و جسمی خودت اهمیت بدی

اگه خودتو دوست داشته باشی میتونی دیگران رو هم دوست بداری

عاشقتم کوچولوی من

مامان رو ببخش اگه گاهی در حقت کم لطفی میکنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان اهورا
24 شهریور 92 16:18
$$$$$$_______________________________$$$$$ __$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$* ___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$* ____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$ ______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$**** __________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,, _____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,, ____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$ ___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,, _,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',, *____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____* ______,;$*$,$$**'____________**'$$***,, ____,;'*___'_.*__________________*___ '*,, ,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,, آپم خوشحال میشم سر بزنید و نظر بذارین
مامان حسام كوچولو
25 شهریور 92 1:17
ناراحت نشو هر كسي يه عقيده اي داره براي خودت زندگي كن
مامان اهورا
25 شهریور 92 14:49
یه عالمه بوس برا مانی جون...ما شما رو با افتخار لینک کردیم.
مامان گیسوجون
25 شهریور 92 18:53
تو عزیزدلمی ناراحت نباش خوب گاهی اوقات درک یه موضوعی برای دیگران سخته
اما هیچ کس تو شرایط دیگران نیست هرکسی ممکنه از دید خودش به موضوع نگاه کنه برای همین من معتقدم باید به عقیده و تصمیم همدیگه احترام بگذاریم این موضوع واقعاً شخصیه واقعاً
خیلی چیزا می خواستم بگم حیف نمی شه

مرضیه
25 شهریور 92 19:20
نبینم دوست جونم ناراحت باشه گلم کاملا درست فکر میکنی اول خودمون مهممیم و نظرات دیگران نباید برامون اونقدر مهم باشه که بهممون بریزه خودخواهی یه وقتایی خیلی لازمه. باید خودمون باشیم چون هیچ وقت نمیتونیم همه رو راضی نگه داریم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
27 شهریور 92 12:00
ناراحت نباش. مطمئنا هر طور رفتار کنی یکی یه حرفی میزنه. پس کاری که خودت صلاح می دونی و تو رو راضی نگه میداره رو انجام بده
نارینه
29 شهریور 92 22:12
❤دو نیمه قلبم❤
9 مهر 92 13:24
نمیدونم چی بگم والا!!!! ولی من خیلی وقته یاد گرفتم دیگه برای خودم زندگی کنم و الویت با خودم باشه اینطوری خیلی راحتم قبلنا فقط گوش میدادم و ساکت میشدم و خیلی چیزها تو دلم جمع میشد و غصه میخوردم ولی الان سبک شدم و راحت زندگی میکنم و با مسائل راحت کنار میام
مامان حنانه زهرا
10 مهر 92 12:43
باهات موافقم عزیزم.ماهرکاری که میکنیم براخوشحالی همین فسقلی هاس دیگه