مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

مامان شکمو

1390/1/10 19:08
172 بازدید
اشتراک گذاری

مانی جون مامان نمیدونی که از وقتی تو رفتی تو دلم چقدر از رفتارامو عوض کردم اما بعضی هاش رو هم شما عوض کردی مثلا از وقتی حالت تهوع هام کم شده خیلی شکمو شدم با اینکه هوس چیزی نمیکنم اما زود زود گشنه ام میشه خیلی نگرانم که با زیاد خوردن چاق بشم با اینکه همه میگن تغییری نکردی فقط شکمت زده بیرون اما بازم نگرانم قبلا خیلی کم برنج میخوردم اما حالا اندازه ی بابات میخورم .خجالت میکشم تو مهمونی ها زیاد بخورم .میگم نکنه بگن این که کم میخورد چه قد شکمو شده الانم با اینکه یه پیتزا کامل واسه ناهار خوردم بازم گشنه ام شده.فکر کنم تا دو ماه دیگه مثل توپ قلقلی شم.قربونت برم که داری آرزوی بابات که چاق شدن من بود رو بر آورده میکنی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان فرشته
11 فروردین 90 17:38
سلام عزیزم آی گفتی منم همینجوریم با این تفاوت که من وزنم هم نجومی داره می ره بالا هههههههه