مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

بهترين مامان دنيا

1393/2/23 16:31
798 بازدید
اشتراک گذاری

مامان من بهترين مامان دنياست

الهي قربونش برم كه اينقده خوبه

خيلي ماه و مهربونه

سرمو كه ميذارم رو پاش با اون دستاي لطيفش صورتمو نوازش مكنه و من غرق دنياي كودكيم ميشم

ميگم مامان بوسم كن

بوسم ميكنه و ميميرم از خوشحالي

بهم ميگه چي ميخواي برات بيارم

ميگم آبميوه و به سرعت باد ميره

حتي اگه نداشته باشيم ميره و برام ميخره

ميدونه كه من عاشق غذاهاي بيرونم واسه همين همش برام پيتزا و مرغ بريون و كباب ميگيره

واااااي لواشكاش

اونقد خوشمزه است كه طعمشو هيچ وقت يادم نميره

خيلي خوبه كه يه مامان مهربون داسته باشي كه تو سي سالگي هم مثه يه خردسال باهات برخورد كنه

همش ميپرسه چي ميخواي

آب بيارم بخوري

گشنه ات نيست

ميخواي بريم گردش

ببرمت پارك

چي بخرم برات

همش نوازشم ميكنه و بوسه هاش بهم جون ميده

ميگم مامان اگه من كار بد كنم كتكم ميزني؟

وقتي ميگه نه من تو رو دوست دارم كتكت نميزنم ميــــــــــــــــــــــــــــميرم

اونقد دست و پاشو ميبوسم كه ميگه بسه منو اذيت نكن

به خدا كه ديوونه اشم

خدايا شكرت به خاطر اين مامان كوچولويي كه بهم دادي

ماني جون مرسي كه مامانم ميشي و كودكي بدون مامان رو برام جبران ميكني

به خدا تو بهترين مامان دنيايي وقتي مامان من ميشي

اي كاش منم مثل تو بودم و برات بهترين مامان دنيا ميشدم

هر چي كه ميخواستي رو به يه چشم بهم زدن برات آماده كنم

كاش تمام چيزاي واقعي كه بهت ميدم  جذابيت چيزاي الكي رو داشته باشه كه تو بهم ميدي

خيلي دوست دارم نفسم

خيلي

تمام زندگي من تويي

مرد كوچيك مامان روزت مبارك

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

ﻓَﺮے ﻣﺂ
24 اردیبهشت 93 8:18
ای جووونم به این پسر مهربون و مامان گل خدا مادر نازنینت رو رحمت کنه سعیده جون و این مرد کوچولو را برات سلامت نگه داره
منا مامان الینا
24 اردیبهشت 93 11:09
سلام سعیده جونم روز مرد کوچکمون مبارک باشه
نارینه
28 اردیبهشت 93 4:06
یه جمله ای تو نوشته هات بود که دلم رو لرزوند ... اشکم رو درآورد ... مطمئن هستم که گل پسرمون مهربونی و مامانه خوب بودن رو از خودت یاد گرفته ...
مامان گیسو جون
28 اردیبهشت 93 15:05
بگردممممممممممممم عزیزم بهترین مامان دنیاااااااااااااا ممنون که اینهمه هوای مامان رو داری بوسسسسسسسسسسسسسسس
مامان گیسو جون
28 اردیبهشت 93 15:06
چرا رمز برام نگذاشتی؟
lمریم
1 خرداد 93 15:33
سلام وبلاگ خوبی داری میشه بهم سر بزنی