مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

شيرين زبوني هاي ماني جون

1393/2/25 21:28
289 بازدید
اشتراک گذاری

قربونت برم من شيرين زبونم اين روزا با حرفات حسابي دلبري ميكني هاااااااا

رفته بوديم بيرون و پشت چراغ قرمز كه وايستاديم يه پيكان هم كنارمون وايستاد گفتي:

"عجــــــــــــــــــــب پيكانيه ببين مامان"

هر صدايي كه مياد ميگي:

"آ آيِ اي دوب" يعني صداي چي بود

هر چي كه ميبيني و خوشت مياد ميگي:

من اَ اينا ننارم=من از اينا ندارم

برام بَعَرين=برام بخرين

برو آباتوسمو بيا=برو اتوبوسم رو بيار

 ميتام آر بتونم=ميخوام كار بكنم

بابا بوئو نامپ اوبونه رو اوشن بتون من بينم مامانم انجاست

اوبوده=نوشابه، اومونه=صبحانه،اوبونه=آشپزخونه خيلي جالبه كه اين سه تا رو مثه هم ميگي و واسه خيلي ها سخته بدونن چي ميگي حتي بابات

البته اوبوده رو همه ميدونن كه منظورت نوشابه است

بعضي كلماتت هم كه ديگه خانوادگي شده و همه مثه تو ميگن

مثلا دلستر رو همه ميگن دِلِلِس

بابات گاهي ميگه برو ييسب"سيب به زبون تو"بيار بخوريم.يا ميگه يه ليوان "ييش"شير بيار برام

تامپيتونه=كامپيوتر ههههههههههه

ايدوب=كيبورد

تو پستاي قبلي گفته بودم كه ميگفتي من ال 90 ندارم

برات خريديم و حالا ميگي من پيشيا ندارم

گاهي هم ميگي اني يم" MVM "ننارم

خدا به خير بگذرونه

همين الانم كنارم ايستادي و هي داري بهم اسم ماشينا رو ياد ميدي

اجازه گرفتن رو هم خوب بلدي اگه بخواي دست به چيزي بزني ميگي:آده ميدي=اجازه ميدي

از "ميشه" خيلي استفاده ميكني

ميشه من با موبايلت بازي كنم

ميشه منو ببرين پارك

ميشه بريم رستوران غذا بخوريم

از وقتي قلك دار شدي ميگي "پول نخد بده بنازم تو اولتم"

الهي قربون شيرين زبونيت برم من نفسم

 

1.دوستاي گلم از اين به بعد فقط پستاي روزانه رمز دار نوشته ميشه

2.رمز عوض شده و مطالب رمزدار با رمز جديد باز ميشه

 

 

 

 

 

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

ajij
25 اردیبهشت 93 21:42
سلام مامانی ماشالله چه پسمل بامزه ای داري خدا حفظش کنه . بچه ها وقتی یکم بزرگترن میشن و شروع بع حرف زدن می کنن خیلی شیرین میشن عزيزم واسه ما منتظرها هم دعا کن. راستي اگر سوالات پزشکي داشتي تو هر زمينه اي مثل: زنان و زايمان . پوست و مو متخصص کودکان و نوزادان دکتر عمومي دکتر چشم پزشک دندان پزشک متخصص تغذيه و... برو به اين ادرس http://www.madarclub.com/fa/apply/hasti وعضو شو دکتراي اين سايت 24 ساعته پاسخگوي سوالات شما هستن. بعد از ثبت نام در اين سايت از سمت راست بخش تنظيمات منوي پرسش از پزشک رو انتخاب کن و سوالت رو از دکتر مربوطه بپرس. موفق باشي
مامان اهورا (نرگس)
26 اردیبهشت 93 10:25
سلام عزیز دلم...ممنون از اینکه مرتب بهمون سر می زدی...منم تا آخر خرداد سر کار می رم...بعد از اون تند تند بهتون سر می زنم...
مامان اهورا (نرگس)
26 اردیبهشت 93 10:25
وااااااااااااااااااااااااااااای...قربون اون شیرین زبونیات برم من ناز نازی...
مامان اهورا (نرگس)
26 اردیبهشت 93 10:26
عزیز رمز و به منم میدی؟؟؟؟
maman elaheh
27 اردیبهشت 93 13:05
سلام عزیزم به منم رمز جدید میدی؟
marzieh
27 اردیبهشت 93 15:33
سلام سعیده جونی خوبی گلم هزار ماشالله شیرین زبون خاله قربونش برم اینقدر با ادب و با شخصیته اسپند براش دود کن آره همون دریاچه خلیج فارس الان اون پستت رو دیدم که عنوانامون مثل همه چه تفاهمیییییییییی برم بخونم بوووووووووووووووس
marzieh
27 اردیبهشت 93 15:34
رمز لطفا
نارینه
28 اردیبهشت 93 4:09
بوووووس برای تک تک حرفای نامفهومش ... واقعن مامانا خیلی هنرمندنا ..... جدی میگم ...
مامان گیسو جون
28 اردیبهشت 93 15:04
ای جون دلم مانی شیرین زبون خاله فدای اون حرف زدنت بشم که فقط مامان می فهمه چی می گی شیرین زبونم جای من خالی بچلونمتتتتتتتتتتتت
مامان گیسو جون
28 اردیبهشت 93 15:05
سلام عشقم چطوری خوبی؟
هستی
28 اردیبهشت 93 18:14
سلام خوشحال میشم به ماهم سربزنید منتظرم مرسی
مامان ماني جون
پاسخ
ممنون كه سر زدين چشم
مامان حنانه زهرا
4 خرداد 93 16:32
منکه تا معنیشو نخونم متوجه نمیشم منظورش چیه؟ موش نخورتت شیطون بلا شیرین زبون