مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

سیزده به در

1390/1/13 0:08
171 بازدید
اشتراک گذاری
عزیز دلم از چند روز پیش من و بابات تصمیم گرفتیم که سیزده به در جایی نریم چون هر سال تو راه برگشت دو ساعتی تو ترافیک می موندیم واسه همین امسال رو به خاطر تو میترسیم اما بزرگتر ها میگن باید حتما بیرون برید. قرار شد بریم یه پارک داخل شهر.یه ساعت پیش بود که مامانیت اومد پایین و گفت ما هم جایی نمیریم آخه عمه رویا ت میگه دسته جمعی حال میده واسه ی همین تصمیم گرفتن که ناهار رو بالا پشت بوم خونه ی مامانیت بخوریم و واسه غروب آش ببریم پای کوه و اونجا سیزده رو به در کنیم .مامانیم هم چند باری زنگ زد و گفت که من یه وقت مانع بیرون رفتن خانواده ی همسرم نشم واگه نمیتونم جای دور برم باهاشون برم چون میخوان برن یه جای نزدیک من هم تشکر کردم و گفتم نه من مانع تفریح خانواده ی همسرم نمیشم اگه به خاطر من باشه راضی نمیشم که روزشون رو خراب کنم.خلاصه عزیز دلم امسال همه به خاطر تو برنامه ی سیزده به درشون رو تغییر دادن
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

الی
13 فروردین 90 12:50
سلام ماهم نرفتیم دلم گرفته