مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

انتخاب پزشک

1390/1/16 12:58
187 بازدید
اشتراک گذاری
مانی جون مامان قراره امروز یا فردا بره دکتر. آخه از دکتر قبلیم که واسه دنیا اومدن تو انتخاب کرده بودم راضی نیستم. حالا تو این چند هفته آخر باید یه دکتر دیگه پیدا کنم که کارش خوب باشه.گاهی وقتا میزنه به سرم و خودم رو راضی میکنم تا تو رو طبیعی دنیا بیارم اما چند دقیقه طول نمیکشه که پشیمون میشم. البته بابات هم به طبیعی راضی نیست و از اینکه با من هم نظره خوشحالم.به هر حال فقط به سلامتی تو فکر میکنیم و هر روشی که به تو آسیب نرسونه رو انتخاب میکنیم.
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان فرشته
16 فروردین 90 21:42
الهی با دل خوش به دنیا بیاریش و بغلش بگیری گلم زودتر دکترت رو انتخاب کن خیلی از دکترها خانم های باردار تو ماه های آخر رو قبول نمی کنن احتمالاً تو این دو سه روزه می رم سونو برای جنسیت بوسسسسسسسسسس
مامان فرشته
17 فروردین 90 0:04
گلم وبمو باز کن بعد اون بالا یه علامت فلش داره جلوی آدرس وب اونو بزن تا دوباره وبمو همونجوری که بازه دوباره باز کنه اونوقت پستمو می بینی