مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

آخرین کارها

1390/1/17 16:33
187 بازدید
اشتراک گذاری

مانی جونم امروز بلاخره یه دکتر خوب پیدا کردم اما واسه شنبه وقت داد.میگن کارش خوبه فقط بد اخلاقه اما واسه من کارش مهمه و اینکه شرایط من رو قبول کنه خدا کنه که قبول کنه تا من هم خیالم واسه زایمان راحت باشه.از امروز تصمیم گرفتم که کم کم همه چیز و مرتب کنم تا موقع تولد تو کاری نداشته باشم البته اگه بابات همکاری کنه و کارای منو به هم نریزه.فقط مونده تخت و کمدت که بعد از کلی گشتن تصمیم گرفته شد که داییم  درستش کنه آخه میگه اونایی که دیدیم به درد نمیخورد زود داغون میشه. امروز بهش زنگ زدم آخه رفته مسافرت قراره تا چند روز دیگه بیاد گفتم زود تر بیا که من بابت سرویس خواب مانی جون خیالم راحت بشه اونم کلی خندید چون من از اول عید بهش زنگ نزده بودم. امیدوارم که بتونم کارای مونده مو زود تر انجام بدم تا خیالم راحت بشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان فرشته
18 فروردین 90 19:11
سلام عزیزم ان شاا... با دل خوش از الان مبارکش باشه