مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

با تو

1390/1/18 20:43
220 بازدید
اشتراک گذاری
مانی جون مامان. الهی قربون این ضربه های محکم و قویت برم گلم میدونم کم کم داره جات تنگ میشه واسه همینه که کمتر وول میخوری عزیز دلم دارم واسه دیدن روی ماهت لحظه شماری میکنم. این روزا مامان خیلی دلش گرفته و به زور جلوی خودش رو میگیره که گریه نکنه.این روزا مامان به مادر نیاز مبرم داره اما حیف که نیست و مامان رو از چند ماهگی تنها گذاشت و رفت پیش اونی که آوردش رو زمین اما من بهت قول میدم تمام تلاشم رو واسه با تو بودن بکنم و تنهات نذارم.
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

baran-abidel
18 فروردین 90 22:42
وای خدا اینجا چقدر باحاله.....
مامان فرشته
20 فروردین 90 13:33
سلام عزیزم متاسفم من نمی دونستم خدا بیامرزتش الهی بمیرم برات بوسسسسس
مامان ماهان
22 فروردین 90 22:42
عزیزم با هم همدردیم