مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

قیمت نجومی

1390/1/20 23:17
251 بازدید
اشتراک گذاری
مانی جونم امروز مامان رفت دکتر و حسابی خسته شد بابات هم خیلی حوصله اش سر رفت و دایم میگفت من میرم تو ماشین منتظر میمونم اما به خاطر اینکه من ناراحت شدم نرفت. مطب دکتر شلوغ بود و منشی هر سری ۶ نفر رو با هم میفرستاد داخل و اصلا نمیشد خصوصی با دکتر صحبت کرد. من اونقدر منتظر نشستم که کمر درد گرفتم و تو هم حسابی وول میخوردی.قربونت برم فکر کنم تو هم خسته شدی.بابات که تا وارد مطب شد گفت الان یه قیمت نجومی میده و همین طور هم شد و دو برابر دکتر های دیگه دستمزدش بود.بابات گفت اگه میخوای همین دکتر زایمانت کنه اشکالی نداره اما من راضی نشدم و تصمیم گرفتم یه دکتر دیگه برم آخه بابات زحمت کشیده و من راضی نیستم واسه کلاس خودم الکی ولخرجی کنم.
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)