مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

مشت و لگد

1390/2/15 15:35
198 بازدید
اشتراک گذاری

مانی مامان عزیز دلم چرا اینقد اذیت میکنی؟میخوای مامان و سکته بدی؟ دیشب با بابات یه سر رفتیم بالا و اومدیم بابات نشست پای تی وی فوتبال ببینه منم داشتم تو نی نی وبلاگ میچرخیدم ومنتظر تکون خوردنات بودم اما انگار نه انگار تنها چیزی که حس میکردم یه چیزی مثه ضربان قلب بود که با تمام سرعت ممکن میزد انگار آب یخ ریختن روم یهو ترسیدم قلبم اونقدر تند میزد که انگار داره تو مغزم میزنه صدای ضربان قلبمو میشنیدم روی زمین دراز کشیدم ودستم و گذاشتم رو شکمم اما هیچ خبری جز همون ضربان تند نبود به بابات گفتم فقط نگام کرد و منتظر بود که من بگم بریم دکتر اما نگفتم.رفتم  یه کم شکمم رو چرب کردم و رو تخت به پهلوی چپم خوابیدم نیم ساعتی صبر کردم بازم خبری نشد پا شدم و دو تا رولت خوردم شکموی مامان هنوز از گلوم پایین نرفته بود که شروع کردی به مشت و لگدزدن منم با عصبانیت گفتم بی جنبه بذار بره پایین بعد شروع کن اونقد خوشحال شدم که حد نداره.

تا حالا هیچ کس به این اندازه از کتک خوردن و مشت و لگد مال شدن خوشحال نشده مگر اینکه یه مسافر کوچولو که تو دلش این کارو بکنه

مسافر کوچولوی من سالم به مقصد برس خیلی ها منتظرتن و از همه منتظر تر یه مامان همیشه نگران و یه بابای عجول که میگه آخر ایستگاه ٣٧ به زور پیادت کنیم تا خیالمون راحت شه

دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

فاطمه
15 اردیبهشت 90 20:05
سلام،چه اتاق نازی داره نینی تون،خوش به حالشه حسابی! به منم سر بزنید،اول راهم!
مامان فرشته
16 اردیبهشت 90 23:53
سلام عزیزم الهی می دونم چی می گی خدا کنه این چند هفته هم زودتر تموم بشه به سلامتی تا نفسی تازه کنی گلم
مامان ماهان
17 اردیبهشت 90 18:57
عزیزم خدا مادرتو با حضرت فاطمه محشور کنه خدا مانی جون و برات نگه داره
sara
17 اردیبهشت 90 19:12
salaaaaam azizam khoobi?vaaay khosh be halet che ghad khoobe nini dari hse ghashangiye be manam sar bezan azizam
فرناز
18 اردیبهشت 90 1:58
منم35 هفته و 6 روز باردارم فردا وارد هفته 37 ميشم. ايشاا... نىنى هامون سالم به دنيا بيان.
مامان شیما وحدیث
18 اردیبهشت 90 2:07
واای خوشحالم که یه دوست دیگه پیداکردم که مسافرش میخواد ازراه برسه . خیلی لحظه های شیرینیه .قدر لحظه هات وبدون . تغذیتونم تواین ماه خیلی بهترازماههای دیگه باشه . اگه شکم آقا گذاشت به ماهم سربزن .