مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

هفته 37

1390/2/25 0:13
233 بازدید
اشتراک گذاری

37مانی جونم امروز وارد ٣٧ هفته شدی.

عزیز دلم اصلا فکرشو نمیکردم که اینقدر به بودنت تو دلم عادت کنم همیشه به همه میگفتم من تا دو سه ماه بعد از تولد بچه بهش وابسته نمیشم اما حالا میفهمم که همش حرف بوده.من به حرکت کردنت هم وابسته شدم.

جوجوی من فکر کنم تا دنیا بیای بخورمت.

دیگه طاقتم تموم شده.

اونقد که احساس میکنم نفسم بالا نمیاد.

الان تنهام و بابات رفته باشگاه گفت امشب با بچه ها خداحافظی میکنه تا بعد از تولد تو عزیز دردونه.

آخه بابات نگرانه که شما زود تر هوس کنی و بیای واسه همین میخواد بیشتر خونه باشه تا من تنها نباشم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

زينب عشق مامان و بابا
25 اردیبهشت 90 15:10
اميدوارم هميشه شاد و سرحال باشيد ني ني نازتون رو ببوسيد
مامان ماني
26 اردیبهشت 90 10:51
الهي خيلي خوشحالم كه ني ني تون داره به دنيا مياد ...... اميدوارم سالم و تندرست پل به اين دنيا و بغل مامان و باباش بذاره ....
مامان ماهان
26 اردیبهشت 90 15:29
عزیزم آماده ای برای اومدن یه نی نی ناز