مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

مامان مهندس میشود

1390/2/27 19:42
234 بازدید
اشتراک گذاری

مانی جونم اگه بدونی بابات چه بلایی سر من آورده از صبح تا الان که غروبه پای کامپیوترم.

صبح که پاشدم و خواستم وب گردی کنم دیدم که کانکت میشم اما نمیتونم هیچ سایتی رو باز کنم.

فهمیدم که کار باباته خواستم تل بزنم بهش بگم اما غرورم اجازه نداد.

عصری که اومد خونه گفتم این چه کاری بود که کردی اول زیر بار نرفت اما بعدش قبول کرد وگفت تو همش پای کامپیوتری و استراحت نمیکنی دائم میشینی منم یه کاری کردم که نتونی کار کنی.

خیلی عصبانی شدم گفتم درستش کن گفت نه. منم با کمال پر رویی گفتم خودم درستش میکنم.

بابات که کار اصلیش کامپیوتره و به قول خودش تو شیطنت های قبل از ازدواجمون کافی نت ها رو از پا در میورده گفت عمرا.

عمرا گفتن بابات همانا و قوی تر شدن ارادهءمن همان

بلاخره درستش کردم.البته بابات منو گمراه کرد وگرنه زود تر درست میشد آخه گفته بود که کد داده و کلی برنامه نوشته.اما مامانت به بابات پیروز شد.

راستی فردا سالگرد ازدواج منو وباباته وطبق معمول بابات خودشو مهمون من میکنه میگه به حساب تو شام بریم بیرون.میبینی عزیزم دنیا برعکس شده

البته بگم که از فردا بابات تو یه خرج اساسی میوفته البته اگه خودشو نزنه به اون راه

فردا سالگرد ازدواجمونه_یکم خرداد تولد مامانیته_سوم خرداد روز زن و مادر_و بعدشم*تولد تو گل مامان*

تا باشه از این خوشی ها

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ماني
28 اردیبهشت 90 12:53
مباركه عزيزم ..... آفرين بر اين مامان باهوش .............. شاد و تندرست و هميشه موفق باشي عزيزم .....
مامان ماهان
28 اردیبهشت 90 13:26
به آسمون سپردم چشم از تو برنداره، مراقب تو باشه ، بلا سرت نیاره، تا تون خوای نتابه ، دلت گرفت بباره ، سپردم با تو باشه ،هرگز تنهات نذاره مبارکه الهی سالیان سال کنار هم باشین
آرتین خان
28 اردیبهشت 90 14:10
سلام مامانی وای کلی خندیدم از نظری که درباره روزنامه خوری آرتین خان داده بودی حقا که خانم ها باهوش تر از آقایونن پس پیشاپیش تولدت رو تبریک میگم عزیزم روز زن هم مبارک باشه ایشالا زایمان خوبی داشته باشی فقط یادت نره بعد از زایمان زودی بیای و اطلاعات و خاطرات زایمان و مانی جونمون رو بنویسی دلمون برات تنگ میشه ها
نسترن
28 اردیبهشت 90 14:19
سلام خانوم مهندس. خب همسری راست می گن این ماهای آخر خیلی باید مراقب خودت باشی
مامان فرشته
30 اردیبهشت 90 3:48
آفریننننننننننننن عزیزم بهت افتخار کردم ههههههه بوسسسسسسس