مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

قهر

1390/2/28 14:32
274 بازدید
اشتراک گذاری

مانی جون مامان عزیز دلم الهی قربون این حرکتای عجیب وغریبت برم که ما رو میخندونه.

دیشب سر جا به جا کردن تخت خواب خودمون با بابات حرفم شد آخه حرف منو گوش نمیده چه کار کنم؟

هر چی میگم تخت مانی جونم باید جفت تخت خودمون باشه میگه من جابه جا نمیکنم آخه تخت خوابمون یه کوچولو بزرگ و سنگینه که اینم به خاطر باباته که داییم بزرگ درستش کرده که توش جاشهقهقهه

بابات میگه فعلا منو تو تو تخت خودمون بخوابیم و بابات بیرون بخوابه اما من که میدونم واسه چی میگه میخواد شبا راحت بخوابه و تو بیدارش نکنی منم که زرنگ دستشو خوندم.

آخرش که قبول نکرد منم قهر کردم و رفتم خوابیدم.چه خوابی یه دل درد شدید گرفتم اما به روی خودم نیوردم تا اینکه بابات طبق معمول داشت وول خوردن تو رو چک میکرد که گفت چرا تکون نمیخوره؟دیگه تحمل سنگینی دستشو نداشتم و گفتم دلم درد میکنه بابات با تعجب و دست پاچگی گفت نکنه میخواد دنیا بیاد!

امروز هم یه کمی زیر دلم درد میگیره و ول میکنه اما قابل تحمله.موقع ناهار اونقد وول میخوردی که بابات با دیدن شکمم خنده اش گرفت.

راستی از ماهی گلی های عید بگم که چه قد خودشون رو واسم لوس میکنن به بابات گفتم روزی که میریم بیمارستان سر راه ببریم بندازیمشون تو حوض میدوون اسبی.آخه سخته هر روز آبشونو عوض کردن میترسم تو که اومدی نتونم درست بهشون برسم.البته بازم میگم اگه به موقع بیای و ما رو هول نکنی.

بازم هر جور که دوست داری سالم و سلامت بیا هر وقت که دلت میخواد باشه باشه

دوست دارم.دارم واسه دیدن و بغل کردنت میمیرم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان ماهان
28 اردیبهشت 90 14:50
سمیرا مامان سپهر
28 اردیبهشت 90 18:56
مامان ماني
29 اردیبهشت 90 9:46
سلام ...... واي از دست اين باباها ..... مامان ماني مطمئن هستم همنطوري مي شه كه شما مي خواي
سحر
29 اردیبهشت 90 11:53
امان از دست آقایون مانی جون بوس بوس راستی پیشآپیش تولدت مبارک
مامان پرهام
29 اردیبهشت 90 16:02
سلام ایشاللا به زودی عزیزت رو بغلت می گیری. حال خوش این روزها رو با همه ی سختی هاش بعدا به یاد می اری و دلت تنگ می شه. به پرهام منم سری بزن.
شقایق
30 اردیبهشت 90 0:56
مانی جووون کی دنیا میاد پس؟؟؟؟؟

شقایق جون ممنون که سر میزنی
لطفا آدرس بذار که بهت سر بزنم
مامان فرشته
30 اردیبهشت 90 3:47
سلام عزیز دلم واییییییییییی دست رو دلم نزار که از این اخلاق باباها دلم خونه منم این مشکل رو دارم اصلاً فکر کنم ویروسیه توی همه آقایون هست بوسسسسسس
سمیرا مامان سپهر
30 اردیبهشت 90 10:21
marzieh
31 اردیبهشت 90 10:29
salam, shomam azimiye hastid? kheili baram jaleb bood


سلام مرضیه جون نه عظیمیه نیستیم اما واسه زایمان دکترم گفته بیام باهنر.