مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

تنهایی

1390/4/19 22:01
306 بازدید
اشتراک گذاری

مانی جونم همونجور که گفتم بابات رفته بود شمال و قرار بود جمعه آخر شب برگرده.

آخر شب به بابات زنگ زدم و گفت که فردا(شنبه)صبح زود حرکت میکنن.

مامانیت زنگ زد و گفت واسه خواب بریم بالا اما من گفتم تنها نمیترسم.

با خودم فکر کردم شاید مامانیت ناراحت بشه و بگه خونهء مامانی خودش یه شب موند اما اینجا نمیاد.

وسایلت رو جمع کردم و بردمت بالا.

ساعت ٢:٣٠ بود که خوابیدی.

چند باری بیدار شدی و شیر خوردی.

ساعت ٥ بود که باباییت پا شد نماز بخونه و چون ما تو پذیرایی بودیم و لامپ رو روشن گذاشته بودم خاموشش کرد و نمیدونست که من عمدا روشنش گذاشتم تا خاموش شد تو بیدار شدی و نق زدی مامانیت هم بیدار شد که نماز بخونه و وقتی لامپ رو خاموش دید به باباییت اعتراض کرد.باباییت هم گفت که نمیدونسته اما به هر حال تو با این کار بیدار شدی.

هوا گرم بود و به خاطر تو کولر رو روشن نکردن و پنجره ها رو باز کردن اما صدای ماشینا اذیت میکرد و نمذاشت که بخوابن واسه همین ساعت ٥:٣٠ اومدیم پایین.

از ٦ صبح هر چی به بابات زنگ میزدم هر دو تا گوشیش خاموش بود.

خیلی نگرانش شدم.

تا ساعت ١٦ بود که هزار جور فکر کردم اما یهو بابات اومد.

نخواستم ناراحتش کنم و غر  بزنم واسه همین فقط گفتم نگرانت شدم و دیگه چیزی نگفتم.

بعد با هم ناهار خوردیم و خوابیدیم.

تو هم که خیلی ساکت بودی و اصلا شلوغ نکردی و ما یه استراحت مفصل کردیم.

دوست دارم پسر با فهم و شعورم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان فرشته
20 تیر 90 1:59
آخی جانم با لامپ روشن می خوابه ؟ چطوری تو این هوا بدون کولر خوابیدی ؟ وای نمی دونی چقدر از اینکه کلیدا رو اشتباه برداشته بود خندیدم مانی جونو ببوسسسسسسس
کاکل زری یا ناز پری
20 تیر 90 10:07
اخی مانی کوچولو چه نازه خدا براتون نگه داره. این فرشته کوچولو رو از طرف من ببوسین
مامان ماني
20 تیر 90 12:35
مرسي از نظرت .... ماني رو ببوس .....
مرضيه
20 تیر 90 14:09
سلام گلم
من شنيدم كه شب نبايد چراغو روشن گذاشت تا ني ني ها كم كم متوجه فرق بين شب و روز بشن و خوابشون تنظيم شه


مرضیه جون آخه میترسیدم مانی جونم حالش بد شه تو تاریکی نبینم حالا دو شبه که تاریکی میزنم
فاطمه
20 تیر 90 20:24
سلام عزیزم!مرسی که سر زدی
مامان فرشته
22 تیر 90 14:09
واقعاً درسته
مامان ماهان
22 تیر 90 15:17
واااااااااااااااااای تو این هوا بدون کولر زیاد عزیزم گرماییش نکن بعدا برای خودت سخت میشه