مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

امان از دست بابات

1390/8/10 20:28
261 بازدید
اشتراک گذاری

مانی جونم دیروز بابات زنگ زد و گفت اگه میخوای بری خونهء مامانیت برو.گفت میخواد واسه کاری بره شمال.

البته الکی گفته بود.

منم زنگ زدم و دایی نادر اومد دنبالمون.

با تعجب به دایی نگاه میکردی آخه بابات پشت فرمون نبود واست عجیب بود.

دو ساعتی اونجا بودیم که بابات زنگ زد و گفت امشب نمیریم و من میام دنبالتون

رفتم جلوی در

بابات از ماشین پیاده نشد که ساکتو بگیره

بهش گفتم عجب آدمی هستی ها

فکر کرد واسه پیاده نشدنش گفتم

(اما من واسه اینکه ما این همه بارو بندیل واسه شب موندن بسته بودیم گفتم)

بابات گفت حواسم نبود فکرم جایی بود

(به دسته گلش بود)

یه نگاه به اطرافم انداختم دیدم بَــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــله

بابات یه چیزایی به ماشین اضافه کرده

با دقت که نگاه کردم دیدم از یه چیزایی بیشتره

ماشینو اسپرت کرده بود

هر چی پول داشته ریخته پاش

منم شرع کردم به غر زدن البته با خنده

پیاده که شدم بیرون ماشین رو هم دیدم

حسابی از دستش عصبانی شدم

اما دیگه نمیشد کاری کرد

بابا من چقد حرص بخورم

گاوم بودم الان شیرم خشک شده بود

ظهر که بابات اومد خونه ابراز ندامت(همون پشیمونی) کرد و کلی با هم خندیدیم که چقد بچگونه پشیمونه

بابات گفت آخه فکرشو نمیکردم اینقد بشه هر چی دیدم گفتم اینم بده

منم دیگه آروم شدم

فدات بشم تو بزرگ شدی اینجوری نباشی ها

هر چی دیدی بخوای که مامان دوست نداره

قربونت برم پسر کوچولو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ماني
11 آبان 90 20:11
سلام ..... از دست اين باباهاي مهربون ..... يه بوس گنده واسه ماني با اون عكس هاي خوشگلش .....عزيزم .....
سارا
11 آبان 90 20:36
سلام سلام خوبيد خوشيد؟ببخشيد زودي اومدم كه زودم برم مي خواستم بهتون بگم دقيقا 4روز ديگه تولد من و سبا هست من مي خوام سبارو غافلگير كنم تو وبلاگمون و براش الان يه مطلب نوشتم كه تاريخ انتشارش 15 آبان از الان شما دعوت هستيد فقط لطفا تا قبلش نظر نزاريد در رابطه با تولد اميدوارم كه بتونيم با كمكتون يه جشن خوب راش تووبلاگمون بگيريم پس 15آبان يادتون نره ها خب؟ مرسي مثل هميشه
مامان ماهان
11 آبان 90 23:41
همه باباها اینجورین حرص نخور عزیزم چه خنده های نازززززززززی دوست دارم مانی جونم
سحر مامان آراد
12 آبان 90 13:06
خوش باشید اسپورت شدن ماشینتون مبارک بوس گنده واسه مانی جون خوش خنده