مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

آب

1390/8/12 15:29
273 بازدید
اشتراک گذاری

مانی جونم امروز بهت آب دادم

البته ماه پیش هم که واکسن زده بودی بعد از قطرِِۀ تب بر با قطره چکون بهت داده بودم.

اما امروز با لیوان بهت آب دادم که خیلی خوشت اومد و مثل آدم بزرگا بدون ریختن حتی یه قطره هم خوردی.

گریه کردی و منم دویاره بهت دادم

لیوان که خالی شد باز گریه کردی

نمیشه که مامان جون

تو هنوز کوچولویی

خیلی زیاد خوردی

نه فایده نداشت

هر چی من باهات حرف میزدم تو یه بند گریه میکردی

چه گریه ای

دل آدم کباب میشد

با هیچ چی آروم نمیشدی

بلاخره بر خلاف همیشه که خودت تو تختت با خوابیدن من کنارت میخوابیدی رو پام خوابوندمت.

اونقد گریه کردی که سر درد گرفتم

قربونت برم دردونۀ من

خوب بخوابی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

هستي
12 آبان 90 16:08
سلام به همگي چي شده چه خبره يه جشن هيجاني در راه جشن تولد بهترين دايي دنبا تهيه كننده مهربون عصر ململي همه دعوتين فردا يعني جمعه ساعت8 شب وبلاگ رسمي برنامه عصر ململي http://www.asr-havadare-no.blogfa.com/ براي پاسخ گويي به همه شما دوستان عزيز در وب زير هستم http://m0bina-malmal.niniweblog.com/
مامان آريا
12 آبان 90 19:11
واي من به قربون خنده هاش برم آب که ديگه ايرادي نداره بهش بدي فقط حتما آب جوشيده سرد شده بده. راستي در مورد پست قبلي بايد من هم بگم امام از دست اين مردها
سحر مامان آراد
12 آبان 90 22:15
ای جونم نوش جونشششششش گوارای وجودش
فاطمه
13 آبان 90 12:53
این پسره چه نازه،ماشالله،من میگم تا چهله میمونم ولی فکر کنم ده نشده چمدونمو بذارم رو کولم و فرار،هیچ جا خونه خود آدم نمیشه
مامان گیسو
13 آبان 90 13:05
الهییییییییییییی نوش جونت عزیزم بوسسسسسس
نانی
13 آبان 90 14:14
قربون اون خنده های خوشگلت عزیززززززززم
مامان آرتین
13 آبان 90 18:50
گلم نوش جونت. راستی عکسایی که تو پست ثابت گذاشتی خیلی نازن. بوسسسسسسسسسس واسه پسر گل خاله
مامان آیهان جون
16 آبان 90 9:35
بگذر از فرزند و جان و مال خویش / تا خلیل اللّه ِ دورانت کنند سر بنه بر کف، برو در کوی دوست / تا چو اسماعیل، قربانت کنند عید قربان مبارک
مامان گیسو
16 آبان 90 12:22
مامان یاس
17 آبان 90 17:25
سلام به مامان های خوب با نی نی هاس قند عسلشون من مامان یاس هستم نی نی ندارم ولی دعا کنید توفیق پیدا کنم نی نی هم مثل نی نی شما شیرین داشته باشم. خیلی خوشحالم که با شما آشنا شدم من شما را لینک میکنم شما هم منو لینک کنید و بیایین به این خانه تازه تاسیس ما سربزنید.من وبابا حسن تازه عروسی کردیم و عاشقانه داریم زندگی میکنیم که یه هو دیدیدم این دنیای نی نی ها برای ماهم هست پس اومدیم بلاخره با شما خانم گل آشنا شدم با نی نی مربایی تون خوشحال میشم اومدید نظر بدید و توی بحث ها وحرفهای ما هم شریک بشید من همیشه میام بهتون سرمیزنم ومطالبتون را میخونم. یاعلی