مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

عطر تنت

1390/8/19 12:49
348 بازدید
اشتراک گذاری

مانی جونم عزیز دلم وقتی بغلمی انگار دنیا رو دارم

وقتی بوی تنت بهم میخوره یه جورایی ضعف میکنم

شاید باورت نشه اما مثه این میمونه که بوی دوست داشتنی ترین خوراکی دنیا به مشامم رسیده

دلم میخواد محکم فشارت برم

اصلا یه حسیه که گفتنی نیست

باورم نمیشه تو همون پسر کوچولوی ٢٤٠٠ هستی و الان دیگه حسابی جون گرفتی

یادمه که تا ده روزگیت فقط سه بار صداتو شنیدم اونم سه تا جیغ کوچولو

دو بار ازت خون گرفتن و یه بارم واسه واکسنت

حتی موقع تست غربالگری هم که دو سه بار پاتو با سوزن سوراخ کردن صدات در نیومد

اما حالا همچین جیغ میزنی که....................

الهی قربونت برم من که داری کم کم قوی و قوی تر میشی

مانی جونم چند تا از اسمایی که من و بابات تو رو صدا میزنیمو واست میذارم تا یادمون نره

آچو پوچو:این اسمیه که وقتی فضولی میکنی و بچه پر رو میشی بهت میگیم

گل کوچولو،پسر کوچولو،مانی مانیا جان جانیا،مانی جونیا

ببخش اگه اسماتو دوس نداری

الهی همیشه سلامت باشی

دوست داریم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ماني
19 آبان 90 20:30
حس قشنگيه .... كاملا درك مي كنم
مامان گیسو
21 آبان 90 17:31
وای قربونش برم با این اسم های خوشگلش بوسسسسس