مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

سرمون گرمه

1390/9/24 15:12
299 بازدید
اشتراک گذاری

مانی جونم عزیز مامان این روزا به خاطر ساختن مغازه ما هر روز خونهء دایی ایناییم

چون سر و صدا تو رو اذیت میکنه واسه همین به وبت کمتر سر زدم آخه اونجا هم که میریم مشغول حرف زدن و..............

امروز خونه موندیم  چون کارگرا نیومدن

نگار آتوسا اومدن و بهمون سر زدن

صبح که به پوران زنگ زدم گفت نیومدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

منم با پر رویی گفتم دلت تنگ شده؟

این روزا چون مامانیم هنوز از سفر نیومده بالا (خونهء مامانیم)نمیریم البته واسه خوابیدنت چون خلوته بردمت و دوباره اومدیم خونهء دایی

یه چند روزی میشه که حسابی فضول شدی و سر و صدات هم زیاد شده

قربون فضولیهات بشم من

دیشب حدود نیم ساعت با یه برگ دستمال کاغذی مشغول بودی و همه خونه شده بود دستمال

چند شبه که دیر میخوابی یک شب به بعد

دیشب بابات خوابید اما تو هنوز بیدار بودی

هههههههه

بچهءامروزی هستی دیگه

ما رو اگه ٧ شب هم میخوابوندن میخوابیدیم

راستی اینم بگم که اگه ببرمت تو آشپزخونه و قابلمهءغذا رو ببینی تا نخوری ول کن نیستی

دو شب بیش با اینکه شام خورده بودی اما بازم غذا میخواستی و من مجبور شدم از مرغ و سیب زمینی خودمون بهت بدم اونم ساعت یک شب

آخه ما شام نمیخوریم تا تو بخوابی و تو هم دست ما رو خوندی

پسر کوچولوی من الهی فدات شم آخه چرا تو اینقد کلکی

گاهی اونقد لوس بازی در میاری که دلم میخواد بخورمت

حیف که دیگه تو شکم مامان جا نمیشی!!!!!!!!!!

دوست دارم

ببخش که مامان گاهی بهت میگه میمون کوچولو و گاهی هم میگه مارمولک من

عاشقتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

دوتا عشقم محدثه
24 آذر 90 15:15
با سلام خدمت شما دوست عزیز محدثه جون (12ساله) تو مسابقه ی جشواره ی نی نی وبلاک شرکت کرده است اگه دوست داشتید به من هم رای بدهید کد من 138 است نحوه رای دادن 1) روز شروع رای گیری یک شماره 11 رقمی به شما معرفی خواهد شد. 2) هر شماره موبایل تنها یکبار مجاز به ارسال پیامک می باشد. 3) هر رای دهنده حتما باید به سه نفر متفاوت رای دهد. 4) اگر تعداد کدهای موجود در یک پیامک بیشتر و یا کمتر از 3 باشد و یا در بین سه کد، کدی تکراری وجود داشته باشد پیامک ارسالی باطل خواهد شد. 5) نحوه نوشتن پیامک به این صورت است که کد اول را نوشته سپس یک فاصله وارد کنید و بعد کد دوم را نوشته و دوباره فاصلی ای وارد نمائید و در آخر کد سوم را نیز یادداشت کنید و به شماره 11 رقمی که اعلام خواهد شد ارسال نمائید. مثال) اگر رای های شما کدهای 112، 450 و 197 است، پیامک شما می بایست بصورت زیر باشد : 197 450 112
نارینه
24 آذر 90 15:27
همه ی مامان باباها باید با اجازه ی نینی ها غذا بخورن !! چرا منتظرین نینی بخوابه بعد شام بخورید !! به این میگن نامردی !
مرضیه
27 آذر 90 11:56
منم بعضی وقتا به نیکان میگم میمون
انقد خوشم میاد



وای میبینی چه حالی میده وقتی بهشون میگی میمون
من که کیف میکنم
مگه میمون بده؟
خیلی هم قشنگه مگه نه


Marzieh
28 آذر 90 13:33
وااااااااااااالا