مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

ده ماهگی

1391/1/8 13:48
273 بازدید
اشتراک گذاری

مانی جونم ده ماهگیت مبارک

امروز ده ماهه شدی

امروز خوابونده بودمت و نشسته بودم داشتم آجیل میخوردم صدای همیشگیت که از خواب بیدار میشی اومد

اومدم تو اتاق تا نگات کنم اما ندیدمت

داشتم از ترس سکته میکردم

ای بابا کجا رفته

آخه اتاق یه کمی تاریک بود

پایین تختت رو نگاه کردم که دیدم بعله افتادی رو بیگ بر

آخه من اونو میذارم پایین تختت تا اگه افتادی چیزیت نشه

کلی کیف کردی چون به خاطر جنسش نمیذارم بهش دست بزنی و امروز روش خوابیده بودی

خدا رو شکر که چیزیت نشد

الان بابات اومد و بهش گفتم

گفت خاک بر سرت

ههههههههههه

کلی خندیدم

اما اون موقع خیلی ترسیده بودم

بابات خیلی دوست داره اگه خدای نکرده یه خراش برمیداشتی پوستم کنده بود

عاشقتیم کوچولوی دوست داشتنی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان ساقی و محمد
8 فروردین 91 21:47
jigareto mani joon.
نارینه
10 فروردین 91 1:31
وااااااااااا حالا بچه افتاد چی شد مگه !! چرا اینقدر شلوغش کرد بابایی !! دیگه نبینما ...
مامان ماهان
15 فروردین 91 8:21
بابایی حالا حالا ها شما کار دارین اینقدر باید بیافته که بابای مانی هم مثل بابای ماهانه اونم وقتی ماهان میافتاد خیلی شلوغش میکرد چیکار کنیم خواهر
مرضیه
16 فروردین 91 0:21
چرا نمیذاری مانی جون به بیگ بر دست بزنه؟