مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

آخر تعطيلات

1391/1/14 21:00
297 بازدید
اشتراک گذاری

ماني جونم شنبه رفتيم خونهء دايي نادرم مامانيم هم نبود شب هم اومديم خونه

يكشنبه يا همون سيزده به در مثه سال گذشته تصميم گرفتيم جايي نريم و آخر شب بريم بيرون يه دوري بزنيم

مامانيت اينا هم كه چون پايه نداشتن نرفتن و همه مون رو ناهار بالا دعوت كردن

واسه عصر هم آش درست كردن و رفتن بيرون اما ما نرفتيم

شب سه نفره رفتيم بيرون و شام خورديم

سيزده مون اينجوري تموم شد

البته قراره فردا بريم شمال

به مامانيت و باباييت و عمه هات گفتيم اما هر كدوم يه دليل واسه نيومدن داشتن و ما هم تصميم گرفتيم تنها بريم اما امشب گفتن ما هم مياييم

فردا صبح راه ميوفتيم

نميدونم كدوم شهر ميريم اما بابات گفته نميخواد خونهء فاميلاش بره

نميدونم اين همه وسيله كه ليست كردم تو ماشينمون جا ميشه يا نه اما به خاطر تو بايد كلي ملحفه و رختخواب ببريم

خدا كنه بهمون خوش بگذره و به سلامت بريم و برگرديم تو هم پسر خوبي باشي و اولين سفرت بهت خوش بگذره

عاشقتم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

نارینه
14 فروردین 91 21:46
خووووووووووووووش بحالتون .... منم شمال میخوام !! دلم پوسیده تو خونه !! جای من و بهداد جونی رو هم خالی کن ... ایشالله بهتون خوووش بگذره حساااااابی ... جوجه کباب هم بخورین
مامان ماهان
15 فروردین 91 8:17
الهی بهت خوش بگذره عزیزم
مامان ساقی و محمد
15 فروردین 91 12:30
سلام.ما هم شمال زندگی میکنیم.امیدوارم بهتون خوش بگذره.ولی یکمی هوا بهم ریخته.
رادين عشق زندگي
15 فروردین 91 20:17
كوچولو خان عيدت مبارك
Marzieh
16 فروردین 91 0:15
خوش بگذره عزیزم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
16 فروردین 91 9:31
خوش بگذره. الان دیگه شمال خلوت شده و قطعا لذت بیشتری خواهید برد. خدا رو شکر
سحر مامان آراد
16 فروردین 91 14:32
سلام سعیده جون سال نو مبارک مانی جونم رو ببوس شاد و خوشبخت باشید آپم
آرتین خان
16 فروردین 91 23:42
سلام عزیزم سال نو مبارک
مامان نیایش
19 فروردین 91 20:57
سلام خانومی سال نوتون مبارک ایشالا سال خوبی رو شروع کرده باشید و سفر بهتون خوش بگذره الان دیگه حتما برگشتید به سلامتی
سحر مامان آراد
21 فروردین 91 13:33
سعیده جون کجایی ؟؟؟ یه کم تحویل بگیر
مامان مانی
21 فروردین 91 13:43
سلاممممممممممممممممم ... به مانی جونم ........... سال خوبی رو براتون آرزو می کنم ....
مامان یاس
21 فروردین 91 20:55
امام باقر علیه السلام می فرمایند: «... ولقد کانت - علیها السلام - مفروضة الطاعة علی جمیع من خلق الله من الجن والانس والطیر والوحش والانبیاء والملائکة اطاعت از فاطمه علیها السلام بر تمامی آفریدگان خدا از جن و آدمیان و پرندگان و وحوش و پیامبران و فرشتگان واجب است .» شهادت مظلومانه یاس پیامبر حضرت فاطمه زهرا(س) برشما وخانواده محترمتان تسلیت باد.
مامان گیسو
23 فروردین 91 23:41
خوش گذشت؟ آی گفتی من هر چی فکر کنی برده بودم ببوس مانی گلمو
مریم مامان آریا
24 فروردین 91 0:42
سلام من یه بار سال نو رو تبریک گفتم ولی ÷ستمو ندیدم بهرحال دوباره مبارک زود عکس مانی رو بذار دلمون براش تنگ شده