مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

یازده ماهگی

1391/2/8 21:02
400 بازدید
اشتراک گذاری

مانی جون مامان یازده ماهگیت مبارک گل پسرم

تاج سرم

قند عسلم

الهی فدای اون دست و پای کوچولوت برم من

قربونت بره مامان که همهء زندگیمی

عشق میکنم که جلوی چشم وول میخوری و خرابکاری میکنی

عشق میکنم که هر چی گم بشه زیر سر توئه

عشق میکنم که بابات کلی دنبال کنترل میچرخه و پیداش نمکنه و مجبورم خودم پیداش کنم

عشق میکنم که زیر مبل پر از دستمال کاغذی و پوست پرتقاله که تو گذاشتی

عشق میکنم که وقتی توپت میره  زیر میز و مبل داد میزنی اونقد که رگ گردنتم بالا میاد

با همهء کارات عشق میکنم

با خالی کردن سطل زبالهء پوشکات

با باز کردن و بستن در

با جوییدن پاکت پنیر

با ریختن نوشابه روی فرش

با گیر کردنت زیر صندلی

با سر خوردنت تو آشپزخونه

با کیف کردنت موقع بیرون رفتن

با فرار کردنت موقع عوض کردن پوشک و لباست

با همهء کارات

با فضولی هات

با موش شدنت

با سوت زدنت

با دست زدنت

با رقصیدنت

با آواز خوندنت

با گریه کردنت

با خندیدنت

با ادا در اوردنت

با اذیت کردنت

با نخوابیدنت

وای با هر نفسی که میکشی لذت زندگی رو میبرم

ماهی ماه

همهء زندگیمی

تو زندگی خیلی چیزارو کم داشتم

خدا خیلی چیزا رو ازم گرفت

خیلی چیزا رو بهم نداد

نا شکری نمیکنم شاید به صلاحم بوده

اما جای همهء اونا تو رو بهم داد

بهترین هدیه رو خدا بهم داده

شاید میخواسته بهم بگه که تو چقد با ارزشی

ممنونم خدا جون

ممنونم مانی جونم که همدم تنهایی های مامانتی

من خیلی دوست دارم

بابا هم دوست داره خیلی زیاد

عاشقته

این روزا به فکر چه طوری برگزار کردن تولدتیم

با اینکه یه ماه مونده اما تا چشم به هم بزنیم میرسه

احتمالا دو تا تولد بگیریم

البته نظر باباته

افتادیم تو روز شماری

الهی همیشه سالم باشی تا ما هم خوشحال باشیم پسر کوچولوی مامان و بابا

 

بعدا نوشت:دیروز عصر یه بارون با حال بارید و بعد هوا خوب شد رفتیم بیرون خیلی حال داد تو هم لذت بردی و اومدیم خونه حسابی خوابیدی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

مامان گیسو جون
8 اردیبهشت 91 23:37
سلام گلم خوبه ؟ 11 ماهگی مانی جون مبارک الهی 120 ساله بشه من خصوصی چیزی ازت نداشتم خانمی اما برات خصوصی گذاشتم
مامان نسترن
9 اردیبهشت 91 0:39
یازده ماهگیت مبارک عزیزم
مامان ساقی و محمد
9 اردیبهشت 91 12:29
سلام مانی جونم.11 ماهگیت مبارک.ببین مامانیت چقدر قشنگ برات مینویسه گلم. پیشاپیش تولدت مبارک.
مامان مانی
10 اردیبهشت 91 13:02
مانی جونم 11 ماهگیت مبارک عزیزم ..... تندرست باشی پسر قشنگم ....
یگانه
10 اردیبهشت 91 13:03
11 mahegit mobarak
Marzieh
10 اردیبهشت 91 17:48
سعیده جان سلام. 11 ماهگی مانی جان مبارک باشه. ایشالله 111 ساله بشه من به گرفتن 2 تا تولد فکر میکنم ولی سخته ایشالله هر چی خیره همون بشه
خاله خاطره
10 اردیبهشت 91 18:22
11 ماهگی مانی جون مبارک منم عشق می کنم قیافه ناز مانی جونم رو می بینم عشق می کنم این همه عاشقانه هاتو با پسر نازت می خونم
خاله خاطره
11 اردیبهشت 91 0:37
ممنون عزیزم
مامان فاطمه
11 اردیبهشت 91 12:23
سلاااااااااااااااااام عزيرم واي چقدر ناز شده اين گل پسر ماشالا خيلي وقت بود نديده بودمش ايشالا هميشه سالم باشه
نارینه
12 اردیبهشت 91 0:52
با کمی تاخیر .... مبارک باشه منم کیک تولد میخوامااااااااااااااااااا
زهره مامان نیایش
12 اردیبهشت 91 8:51
سلام به گل پسر شیطون و مامانی مهربونش شاد باشید همیشه و سر حال و شاداب
مامان ماهان
12 اردیبهشت 91 15:19
11 ماهگیت مبارکه عزیز دلم منم عشق میکنم از نوشتنت خیلی باحال نوشتی دوست جونم چیزی به تولد مانی جون نمونده هاااااااااااااااااااااااا
مونا (مامان النا)
13 اردیبهشت 91 17:55
جیگرتو مانی جون یازده رو من بخورم. تولدت پیشاپیش مبارک عسل ایشالله 120 ساله بشی گل پسر خوشگلم