مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

توانایی هات

1391/2/23 19:48
375 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامان

قربونت برم که چند روزیه دستاتو رها میکنی و به تنهایی واسه چند دقیقه می ایستی

فدات بشم که میگی نه نهههههههههه

مامانو بوس میکنیو گول میزنی تا کارت پیش بره

هنوزم همه چی رو قایم میکنی

الکی ادای گریه در میاری

تا یکی تو راه پله راه میره بهونهء بیرونو میگیری

قلدر بازی در میاری و منم حریفت نمیشم و کوتاه میام

یه چیزی بهت یاد دادم که کلی میخندونیم

میگم مانی کتک میخوای

تو هم میگی نه نههههههههههه

چند روز پیش به باباتگفتم دلم یه چیزی میخواد که نمیدونم چیه

باباتم گفت خوب برو یه چیزی بخور

گفتم نه خوردنی نیست

گفت:کتک میخوای

تو یهو گفتی نه نههههههههه

کلی خندیدیم

الهی فدات بشم من فضولم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

بابای ملیسا
23 اردیبهشت 91 22:22
ضمن عرض تبریک به خاطر روز مادر ، وبلاگ ملیسا خانم با عکسهای جدیدش به روز شد . خوشحال میشم سر بزنید و با نظرات قشنگتون وبلاگ ملیسا رو مزین کنید آسمان را گفتم : می توانی آیا بهر یک لحظه ی خیلی کوتاه روح مادر گردی ؟ صاحب رفعت دیگر گردی ؟ گفت نی نی هرگز !!! من برای این کار کهکشان کم دارم نوریان کم دارم مه و خورشید به پهنای زمان کم دارم ! … خاک را پرسیدم : می توانی آیا دل مادر گردی ؟ آسمانی شوی و خرمن اختر گردی ؟ گفت نی نی هرگز ! من برای این کار بوستان کم دارم در دلم گنج نهان کم دارم ! … این جهان را گفتم : هستی کون و مکان را گفتم : می توانی آیا لفظ مادر گردی ؟ همه ی رفعت را همه ی عزت را همه ی شوکت را بهر یک ثانیه بستر گردی ؟ گفت نی نی هرگز ! من برای این کار آسمان کم دارم اختران کم دارم رفعت و شوکت و شان کم دارم ! عزت و نام و نشان کم دارم ! … آن جهان را گفتم : می توانی آیا لحظه ای دامن مادر باشی ؟ مهد رحمت شوی و سخت معطر باشی ؟ گفت نی نی هرگز ! من برای این کار باغ رنگین جنان کم دارم ! آنچه در سینه ی مادر بوُد آن کم دارم !
مريم مامان آريا
24 اردیبهشت 91 10:04
سلام عزيزم روزت مبارک
مامان مانی
24 اردیبهشت 91 10:09
سلام روز مامان مانی مبارک ..... 120 سال زنده باشید و سایه تون روی سر مانی جونم ....
یگانه
24 اردیبهشت 91 13:19
روز مادر رو مهد نیایش به همه مادرهای روی زمین تبریک می گه . شاد باشید .
نارینه
25 اردیبهشت 91 13:55
هههههههههههه چه قشنگ منم ازین حرفا به بهداد میزنم !! البته فعلا فقط میخنده
مامان ساقی و محمد
25 اردیبهشت 91 14:54
سلام.میشه چند تا عکس جدید از مانی جون بزارید.
مامان گیسو جون
26 اردیبهشت 91 2:32
وایییییییی به خدا دلم ضعف کرد براش ببوسش روزت هم مبارککککککک عزیز دلمممممم