مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

در آستانهء‌يك سالگي

1391/3/7 23:09
414 بازدید
اشتراک گذاری

عزيز دل مامان

قربون قد و بالاي كوچيكت برم

پيشاپيش تولدت مبارك

از تولدت بگم كه الان يه گريهء اساسي كردم و حالا دارم واست مينويسم و تو هم پشت سرم داري با نايلكس اسباب بازيت كه از تو سك سك در اومده بازي ميكني

صبح بابات گفت يه كيك بگيريم ببريم خونهء ماماني اينا

امروز ظهر رفتيم خونهء دايي اينا

ماماني و دايي نادر و مهبد سه روز پيش رفتن خوزستان

امير هم كه از قبل از عيد رفته و لنگر انداخته

دايي كوروش هم رفته بود واسه كاراش شهرداري

نگار هم رفته بود مراسم خاكسپاري

شادي هم دانشگاه و فقط پوران و آتوسا بودن

خوب شد با كيك نرفتيم

دو ساعتي پايين بوديم و بعد هم رفتيم بالا و دو ساعتم اونجا بوديم و بابات اومد دنبالمون

تو راه عمه رويات زنگ زد كه اگه كيك نگرفتيم بگيره و بابات هم گفت خودمون ميگيريم

رفتيم و دو تا كيك گرفتيم

يكي واسه خودمون و يكي هم واسه بالا بردن

با همون لباسامون رفتيم بالا

اصلا حال و حوصلهء لباس عوض كردن نداشتم

همه چي معمولي بود

عمه سميه و عمه رويات لباس دادن و مامانيت و باباييت و عمه سميرات هم پول

خيلي ناراحت بودم

خيلي

همه هم فهميدن

دلم نميخواد از جزئيات بگم

خلاصه اونجوري نبود كه من ميخواستم و فكرشو ميكردم

يه كمي بزنو برقص كردن و بعد هم اومديم پايين

اونقد عصبي بودم كه حال نداشتم لباس تنت كنم تا با كيكتع ازت عكس بگيرم و واسه همين لخت ازت عكس انداختم

نگار هم زنگ زد و گفت اگه تونستي بيا اينجا واسش جشن بگيريم آخه فهميده بود من خيلي ناراحتم

فكر نكنم برم چون عزاداره و دوست ندارم واسه خاطر من مجبور باشه

اينا ميگذره و تو هم چيزي يادت نميمونه اما من ميخواستم اولين تولدت به ياد موندني باشه

كه شد

مهم نيست همين كه تو هستي مهمه

فردا واكسن داري و اين داره ديوونه ام ميكنه

قربونت برم كوچولوي يه ساله

اينم كيك تولدت واسه خودمون

1

ببخش كه بدون لباسي

2

اينم كيكي كه برديم بالا

3

اينم با كيكت

 7

ببخش كه امروز اذيت شدي گلم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

مامان ارشام
8 خرداد 91 0:14
سلام مانی جان تولدت مبارک انشاءالله 120 ساله شی
سمانه(مامان محمدرهام)
8 خرداد 91 0:32
سلام عزیز دلم تولدت مبارککککک الهی 10000ساله شی وهمیشه سالم وشاد باشی
مامانی درسا
8 خرداد 91 1:48
عزیزم تولدت مبارک انشاالله 120 ساله شی
مامان علی خوشتیپ
8 خرداد 91 8:31
تولدت مبارک عزیزم.الهی 120 ساله شی
مرضیه
8 خرداد 91 11:03
مانی جان الهیییییی 100 ساله شی نهههههههههه 120 ساله شی نههههههههههههههه 120 سال کمه همیشه زنده باشی
مرضیه
8 خرداد 91 11:03
من کیک میخوام
مامان ارش وارین
8 خرداد 91 11:20
سلام عزیزم خیلی سخت میگیری فرصت زیاده ایشالا سال اینده بزرگتر میشه و به خودشم خوش میگذره وتو هم یه جشن به یاد موندنی واسش میگیریحرف اصلی یادم رفتمانی جونم تولدت مبارکدوستت دارم


مرسي خاله جون
مامان زهرا
8 خرداد 91 11:39
تولد تولد تولدت مبارک 120 ساله شی چه کیک های خوشمزه ای به به
مامان امیر علی
8 خرداد 91 14:32
مانی جون تولدت مبارک ایشاالله همیشه خوش و سلامت باشی
مامان ساقی و محمد
8 خرداد 91 16:16
سلام عزیزم.تولدت مبارک. چه کیک های خوشگلی. ای کاش اینقدر ناراحت نمیشدی. ایشاا... سال دیگه.الان متوجه نمیشه. واکسن یک سالگی تب نداره گلم. امیدوارم همیشه خوش باشید.
مرضیه
8 خرداد 91 16:18
راستی سعیده جون تو عکس آخری خودتی؟
نارینه
11 خرداد 91 23:19
تولدت مبارک گلم اصلانم به مامانت گوش نکن... دوتا کیک خورده بازم دلگیره !!!!