مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

نگران شدم

1391/5/12 20:40
336 بازدید
اشتراک گذاری

پسر کوچولوی مامان امروز که تو میز کار وبلاگت دیدم سی دی بلاگ فعال شده یه سری بهش زدم

تو هم میتونی اگه هنوز هم وبلاگت هست و این قسمت فعاله بهش یه سری بزنی و دلیل نگرانیم رو بفهمی

همیشه به این فکر میکردم که اگه یه روزی مدیریت سایت نخواد به فعالیتش ادامه بده تکلیف وبلاگ تو و بقیهء نی نی ها که تمام خاطراتشون اینجاست و شاید جای دیگه نباشه چی میشه؟!!!!!

امروز با دیدن امکانات این قسمت بیشتر نگران شدم

تصمیم گرفتم که 25000 تومن رو بدم و تمام مطالبت رو بگیرمو از این به بعد خاطراتت رو علاوه بر اینجا نوشتن تو یه دفتر هم بنویسم

نخواستیم بابا مدرن باشیم

به روز بودن چیزی جز استرس نداره

امیدوارم که بتونم سی دی همهء پست هاتو بگیرم

دوستت دارم و خاطراتت خیلی برام مهمه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان گیسو جون
12 مرداد 91 20:58
منم همین کارو می کنم
مامان محمد و ساقی
13 مرداد 91 19:34
کار خوبی میکنی.منم میخوام سفارش بدم.ولی تو دفتر نوشتن و کنارش یه عکس چسبوندن ماندگارتر و قشنگ تره.
نارینه
13 مرداد 91 22:44
این بهترین راهه انگار !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
14 مرداد 91 9:23
عزیزم چرا نگرانی. برادر من هم به من هشدار رو از روز اول داده بود. برای همین هربار که پست جدیدی مینویسم حتما صفحه رو save میکنم. و الان هم همه پستهامو تو کامپیوترم دارم و از این بابت نگران نیستم.