مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

عکسای پیک نیک

1391/6/4 17:07
355 بازدید
اشتراک گذاری

از ترسم که نیوفتی تو دره جرات نکردم ببرمت که یه عکس تکی از سمت کوه ازت بگیرم

1

قربون موهات برم من

2

اینجا هم وقتی اومدیم خونه حمومت کردم و موهاتو واسه خاطر نارینه جون شونه زدمنیشخند

3

اینم ساعت 2 شبش که تو بیداری و دست از سر سبد پیک نیک بر نمیداری

4

اگه بدونی چه بلایی سر خونه میاری باورت نمیشه انگار که طوفان اومده و هر چی تو اتاق و آشپزخونه هست رو آورده تو هال

با این حال دیوونهء کارا و شیطونی هاتم شاه خونمونگاوچران

ماچقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان مانی
5 شهریور 91 9:58
سلام همیشه به گشت قربون مانی جونم .... عزیزم از طرف من ببوسیدش ...
مرضیه
5 شهریور 91 15:07
ای جیگرشو برم که روز به روز نازتر میشه دیگه موهاشو شونه نزنیا. بدون شونه قشنگ تره
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
8 شهریور 91 10:33
وای چه خوشمل شدی خاله . من نمی دونم این بچه ها کی خسته میشن؟
نارینه
9 شهریور 91 15:59
با تشکر از مامان مانی جون که بخاطر من موهاشو شونه کرد ... ولی دگه اینکارو نکن !!! اصلا بهش نمیاد ... همونجور انیشتینی باحال تره!! البته شما هم خیلی بد شونه میکنی ها !!!!!!!!!!!!! موهای خودتم اینجوری شونه نکن لطفا"!!!