مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

آخیییییش

1389/12/28 0:02
265 بازدید
اشتراک گذاری
امروز بعد از ظهر رفتم خونه ی مامانیم و بعد با هم رفتیم بیرون بگردیم وقرار نبود چیزی بخریم آخه بابای مانی جون گفت فردا با هم میریم خرید تا من درست و حسابی بگردم یه مانتو خوب بخرم اما امروز هر چی نگاه کردم اونی که میخواستم نبود آخه میخوام این قلمبه بودن شکمم پیدا نباشه تو راه برگشت چشمم به یه فروشگاه سنتی افتاد از تاکسی پیاده شدیم ورفتیم تو مغازه با دیدن مانتو هاش خوشحال شدم چند تا رو پوشیدم همون بود که میخواستم از هولم دو تا خریدم که تا آخر بارداری دیگه مشکل مانتو نداشته باشم خیالم راحت شد آخه همه ی مانتو هام تنگ شده بود اینم من بودم که خیلی قلمبه نشدم وگر نه هیچ کس تا ماه هفت لباس های قبل از بارداریش اندازش نمیشه حالا یه نفس راحت میکشم و میگم آخییییش
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان فرشته
28 اسفند 89 0:29
مبارکت باشه عزیز دلم به سلامتی و دل خوش بوسسسس