مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

نوبت مامانه

1391/7/27 16:17
276 بازدید
اشتراک گذاری

پسر كوچولوي شيرينم مامان مريض شده و حال نداره

گوشم حسابي درد ميكنه و حال و حوصلهء دكتر رفتن هم ندارم

ديشب اونقد ناراحت بودم كه يهو گفتم يه مامان درست و حسابي هم نداريم كه بياد و ازمون پرستاري كنه يا حداقل واسه بچه مون يه غذايي درست كنه

بابات نگام كرد

متوجه شدم كه چي گفتم

 يه مامان درست و حسابي

كاش مامان بود حتي اگه درست و حسابي نبود

حتي اگه نميومد و ازمون پرستاري نميكرد

حتي اگه واسمون غذا نميپخت

بيخيال

امروز نگار زنگ زد تا حالمو بپرسه و گفت رفتي دكتر؟

گفتم نه

گفت حداقل آنتي بيوتيك بخور كه بدتر نشي

منم گفتم نميتونم دارو بخورم حالم بد ميشه

نگار هم گفت ديوونه عفونت ميره تو خونت،قلبت،مغزت و معيوب ميشي

خنده ام گرفت و گفتم از اين معيوب تر

كلي حرص خورد و خداحافظي كرد

الان تنها نگرانيم اينه كه تو رو مريض نكنم كه بد بخت ميشم

الهي قربونت برم كه تا مياي بوسم كني ازت فاصله ميگيرم و ميگم برو بابا رو ببوس

ديشب خيلي اصرار كردي كه حمومت كنم با اينكه حال نداشتم اما بردمت و كلي كيف كردي

دوست دارم دردونه

بوس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان محمد و ساقی
27 مهر 91 20:24
سلام عزیزم.آخی خدا بئ نده عزیزم.خیلی بد میشه که آدم مریض باشه و کسی نباشه از آدم پرستاری کنه.منم وقتی مریضم هیچکسی نیست.درکت می کنم.امیدوارم زود خوب بشی گلم.برو آمپول بزن.به خاطر مانی
مامان گیسوجون
29 مهر 91 23:49
سلام عزیزم بهتری؟ ای بابا نمی دونم چرا آسمون هم با ما قهر کرده اگه بارون بباره خیلی از این مریضی ها ریشه کن میشه الهی زودتر خوب بشیدوستم
مامان مانی
30 مهر 91 10:06
آخه نازی عزیزم امیدوارم زود زود زود خوب بشی بابای مانی هوای مامانی رو داشته باش ..... کاش نزدیک بودم تا لااقل کمتون می کردم .... خیلی مراقب خودتون باشید حتماً دکتر برید زودتر خوب می شید .... شادی و سلامتیتون آرزوی من و مانی ......
نارینه
30 مهر 91 19:27
سلام عزیزم ... نمیدونستم ناخوش شدی ... ایشالله زود خوب بشی .. خیلی مراقب باش ... نگار خانوم راست گفته دیگه ..میره تو مغزت عفونت ... الان ترسیدی ؟؟؟ پس مراقب باش و آمپولات رو به موقع بزن جای خالی مامانا و باباها هیچوقت پر نمیشه ... خدا رحمت کنه
مرضیه
1 آبان 91 12:13
تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد مامانی برنگشتن؟