مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

ساندویچ به سبک مانی

1391/10/23 15:51
246 بازدید
اشتراک گذاری

جوجوی من قربون اون دستای کوچولوت برم

دیشب سوسیس درست کردم و داشتم ساندویچ درست میکردم و میخوردم تو هم تند تند خیارشورا رو میخوردی

یهو شروع کردی به تماشا کردن من

یه تیکه نون برداشتی و خیار شور رو گذاشتی توش و گازش زدی

عزیز مامان

قربونت برم که دست به سوسیس نزدی

یه ساندویچ به سبک خودت درست کردی و زیاد هم خوشت نیومد چون بعد از دو تا لقمه خوردن خیارشور رو در اوردی و نون رو گذاشتی کنار انگار تو دلت گفتی مامانم چه بد سلیفه است این دیگه چیه میخوره

الهی مامان فدات شه زودی بزرگ شو تا هله هوله خورت کنم عشقم

بووووووووووووووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

ساناز
23 دی 91 17:53
سلام. عزیزم میتونی به سایت ما سر بزنیwww.ninipal.com.هم لباس به قیمت باورنکردنی بخری و یا لباسهایی که دیگه نیاز نداری و نو هستند رو بفروشی. برای اطلاعات بیشتر بهم زنگ بزن:۰۹۳۷۱۱۳۹۵۵۹
نارینه
23 دی 91 22:02
واقعا پسر آقایی داری که دست به سوسیسات نزده !!!!!!!!!!!!!
مرضیه
25 دی 91 0:04
قربون هوشش برم مانی جون نیکانم مثل شما خیارشور دوست داره
مامان ماني مسافر كوچولو
28 دی 91 22:07
نوش جان
مامان گیسوجون
29 دی 91 16:30
فدات بشم من نوش جونتتتتتتتتتتتت بوسسسس
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
30 دی 91 10:30
سعیده جون خوب یه چیزی هم برای مانی جون درست میکردی تا بچه مجبور نشه خیارشور بخوره
نارینه
30 دی 91 21:08
کجایی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟