مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

اولین روز

1391/11/26 16:17
303 بازدید
اشتراک گذاری

مانی جونم عزیز مامان برات گفته بودم که میخوام از شیر بگیرمت

چند روزی میشه که زیاد به شیر خواستنت اهمیت نمیدم اما اگه ببینم داری اذیت میشی کوتاه میام

امروز ساعت 11 از خواب بیدار شدی و بازم شیر خواستی اما چون فکر کردم بیشتر نخوابی بهت ندادم

با نق دستمو گرفتی و از تخت اومدیم پایین و رفتیم تو آشپزخونه

در یخچالو باز کردی و اشاره کردی به شیر پاکتی

یه شیر برداشتیمو دوباره برگشتیم تو تخت

یه کمی خوردی و دراز کشیدی و دیگه سر حال شدی

بهت سرلاک دادم و لباس پوشیدیم و رفتیم خرید

تو مرغ فروشی چیزی نگفتی اما تا رفتیم سمت میوه و سبزیجات نمیخواستی بری تو و نق زدی و با کلی خواهش رفتیم

واسه اینکه گریه نکنی یه بسته بروکلی دادم دستت و خریدامو کردم

اومدیم خونه و منم مشغول شدم

جمع و جور کردم و بهت ناهار دادم و واسه خودمون هم غذا گذاشتم که بپزه

با آهنگ و دست و نانای و لگو و........ سرتو گرم کردم

وقت خوابت بهونه داشتی اما قربونت برم که آقایی و گریه نکردی و با خنده های زورکی و بوس حواله دادن میخواستی گولم بزنی

بازم برات از یخچال شیر آوردم و یه کمی خوردی و کلی غلت زدی و سرتو گذاشتی رو دل مامان و بلاخره خوابیدی

الهی مامان بمیره برات گلم بزرگ شدی و دیگه ......

خدا کنه که همین جور خوب با این مساله کنار بیای و هر چه زود تر راحت شیم

امروز اولین روزی بود که از صبح که بیدار شدی تا ظهر که خوابیدی بهت شیر ندادم

فقط نگرانم که تو روحیه ات تاثیر بذاره

دوست دارم نازنینم

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان کوثری
26 بهمن 91 16:59
اگر دنبال تقویم 92 با عکس کودکتون هستین!!! اگر میخواهید جشن تم دار بگیرین !!!! حتما سری به مابزنید و طرح های زیبا و بینظیر ما رو ببینید http://temparti.blogfa.com/ هر طراحی که شما بخواهید تو سریع ترین زمان انجام میشه
مامان کوثری
26 بهمن 91 18:24
بله عزیزم کلا من همه کارهام با فتوشاپ هست هر کاری که بگین میتونم براتون انجام بدم من خودم تا قبل از به دنیا اومدن دخترم کلا کار طراحی میکرم از وقتی دخترم به دنیا اومده خونه نشین شدم حالا تصمیم گرفتم اینجوری کار کنم تا دخترم کمی بزرگتر بشه کار تری دی هم انجام نمیدم ولی دقیقا میخواین چی کار کنید راستش کسی رو هم نمیشناسم که انجام بده واگر نه معرفی میکردم
مامان مانی مسافر کوچولو
26 بهمن 91 19:17
سام بگیزی خیلی راحت میشی مانی که یه کم اذیتم کرد ایشا.. مانی شما راحت کنار بیادیدذتتتتتتتتتتتنمخعغففففففففففففففففف قققققققققق اینم مانینوشته خاله
نارینه
27 بهمن 91 1:45
چه کار سختی رو شروع کردید ... خدا به هردوتون کمک کنه انشالله من که نمیتونم فکرش رو هم بکنم ... دلم میگیره !!
مرضیه
27 بهمن 91 12:20
قربونش برم سعیده جون میفهمم چی میگی منم فکر میکردم نکنه تو روحیه اش تاثیر بد بزاره وقتی آدم میبینه میتونه شیر بده ولی نمیده احساس بدی داره برای مادرها سخت تره اتفاقا ولی کاری هست که باید بشه و هر چه زودتر بهتر. اینم یه مرحله از رشدشونه. میگن بهتره از شیر گرفتن کمتر از 2 هفته و بیشتر از 6 هفته طول نکشه. امیدوارم به زودی هر 2 باهاش کنار بیاید و موفق بشید
مريم مامان آريا
30 بهمن 91 19:06
مطمئن باش اثر منفي نداره بالاخره بايد از شير بگيريش هرچي زودتر بهتر موفق باشي
مامان کوثری
1 اسفند 91 16:13
سلام گلم نه کیفیت عکس ها رو کم نکنید میشه با کیفیت خوب هم ایمیل کنید اگر نتونستید آپلود هم میشه کرد با کیفیت خوب شما اول یه عکس بفرستین اگر خوشتون اومد بعد باقی رو بدین
مامان کوثری
1 اسفند 91 16:14
در مورد زمان هم اگر عجله دارین سعی میکنم زود آماده بشه ولی اگر بیشتر وقت بدین بهم بهتره