مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

عكس

1392/4/14 18:12
608 بازدید
اشتراک گذاری

اين عكس داغ داغه مال ديشبه كه حسابي هندونه خوردي و آخرشم كل هندونه رو كه زورتم نميرسيد برداشتي و گاز ميزدي و بعدشم مامان مجبور شد حمومت كنه

1

2

بقيه شون ادامهء مطلب

يك روز قبل از تولدت در حال فضولي

3

4

صيح تولدت تازه از خواب بيدار شده بودي

5

 ماني با كيك تولد

6

اينم بلايي كه سر كيك آوردي

7

هنر نقاشي با نمك (وقتي سر مامان گرم كارشه)

8

9

10

11

12

ببين جايي از دستت در نره مامان

13

اينم وقتي ميخوام هنرت رو تميز كنم مقاومت ميكني و ....

14

چند شب قبل از سفر

15

ميگن جلوي بچه كاري نكن ياد ميگيره!!!! (خونهء مامانيم)

16

اولين باري كه رفتي تو آب(بغل مامانيت)

17

بعد از آب بازي با كلي كلنجار لباستو عوض كردم"از سرد بودن آب ميلرزيدي و بازم ميخواستي آب بازي كني"

18

اينم جاي راحتت تو ماشين"داشتي خيار ميخوردي خوابت برد و خيار تو دستته"

19

جنگل گلستان و آقا خروسه كه پاش شكسته بود

20

پارك بجنورد

21

بازار طرقبه

22

23

درياي بابلسر آخرين روز سفر

24

بازم با مامانيت رفتين تو آب

25

26

آخرشم بابات دل به دريا زد و تو خوشحاليت شريك شد

27

ماسه بازي بعد از آب تني

28

اينم غروب كه رسيديم خونمون و حمومت كردم و تنت رو كه اگزما زده بود كرم زدم و تو هم جاي كرم رو كشف كردي و تا چشم منو دور ديدي تمام ديوار اتاق رو كرم مال كردي

29

تموم شد

ببين چه شيطنتايي كردي!!!

دوست داريم شيرين عسل

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (18)

مرضیه
15 تیر 92 15:52
آخ جون چقدر عکس خیلی قشنگ بود من عاشق موهاتم خاله ایشالله همیشه به شادی سفر کنید قربون هندونه خوردنت نیکان هم هندونه خیلی دوست داره سعیده جون من که دیگه کم آوردم از بس جای چیزها رو عوض میکنم و بازم توسط فضول خان کشف میشن قربون بند انداختنت بازار طرقبه رو دوست دارم بوووووووووووووووس ببخش اینقدر قاطی پاتی نوشتم
شکوفه
16 تیر 92 21:34
سلام مامان مانی.خوبین؟ اسم پسرتون خیییللی قشنگه. آخه اسم پسر منم مانیه.خدا براتون حفظش کنه.اگه دوست داشتین با هم تبادل لینک کنیم.خوشحال میشم.
شکوفه
16 تیر 92 23:13
سلام دوباره.ممنون از حضورتون. من لینکتون کردم.افتخار دادین شمام وب مانی منو لینک کنین. مانی جونو ببوسین.
مامان مانی
17 تیر 92 13:51
عزیزم خیلی نازی یه لباس هندونه ای کم داشت مانی جونم ....... قربونش برم ....... می بوسمت
مامان گیسوجون
17 تیر 92 16:47
ای جانممممممم دلم هندوانه خواست هههههههه نوش جونت خیلی عکس های قشنگی بود دوستم ممنون
مامان نسترن
17 تیر 92 17:31
سلام مانی جون. عکسات جون میدن واسه مسابقه. حتما شرکت کن
نارینه
18 تیر 92 4:10
ای جونم با اون موهای فرفریش ... چه لحظهای رو شکار کردی .. پشت لباسشویی !!!!! بند اندازون میکنن مانی جون .. خوش بحال مامانش !! همه عکساش خوشگل بود .. اسپند یادت نره
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
18 تیر 92 9:03
تو هم مثل آرتینی من آب بازی رو خیلی دوست داری ها هنر نقاشی با نمک هم خیلی باحال بود.
مامان محمد و ساقی
19 تیر 92 1:41
سلام عزیزم من خیلی وقت بود نیومده بودم وبت.ببخشید مانی جون هنودنه نوش جونت خوشم اومدکهکلی ازت عکس دیدم اونجا داره خودشو بند میزنه؟ این نمک ها رو چطوری جمع میکنی؟ رمز رو خصوصی گذاشتم
دومین جشنواره مجازی کتابخوانی
19 تیر 92 13:02
دوست بزرگوار مامانی عزیزی دومین جشنواره بزرگ مجازی کتابخوانی در دو رده سنی آزاد و نوجوانان در حال برگزاری است. ضمن دعوت برای شرکت در این جشنواره،از شما خواهانیم تا در اجرای این برنامه با پذیرفتن عنوان"همکار افتخاری" ما را یاری فرمائید.
منا مامان الینا
23 تیر 92 12:38
ای جانم چه شیطون بلایی شده این مانی من ببوسش و محکم بغلش کن عسییییییییییسسسسمی
مامان پارسا
25 تیر 92 12:44
سلام عزيزم به منم سر بزنيد
لیلا
27 تیر 92 10:35
نوش جونت عزیزه دلم سلام آرسيس در جشنواره ي تابستاني ني ني وبلاگ(ني ني شکمو) شرکت کرده.. خوشحالمون مي کنيد اگه بهش راي بدين و با يک پيامک، عدد 126 را به شماره ي 20008080200 (دوهزار هشتاد هشتاد دويست) ارسال کنيد. از لطف شما ممنونيم – شاد و سلامت باشيد.
مامان پارسا
27 تیر 92 11:06
سلام خاله جون اپم
مامان حنانه زهرا
28 تیر 92 13:34
نوش جونت عزیزم چه با ولع میخوره ادم دلش میخواد اپم گلم
عمه آمنه
1 مرداد 92 22:49
عمه اش قربونش بشه


خدا نكنه
چه عجب
سحر مامان آراد
2 مرداد 92 15:18
ای جونم قربون هندونه خوردنت برم