مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

جابه جایی

1390/1/25 14:30
303 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم نمیدونم امروز چرا اینجوری میکنی!!!انگار که پاتو گذاشتی روی گاز و فقط فشار میدی از صبح که پا شدم از حرکت هات کم شده وفقط پاتو تو دنده هام فشار میدی یه کمی منو نگران کردی. امروز مشغول تمیز کردن خونه شدم نمدونم چرا امسال هر چی خونه رو تمیز میکنم بازم احساس میکنم تمیز نیست.یا من دچار وسواس شدم یا واقعا خونه زود کثیف و نا مرتب میشه.یه سری از کار ها مونده که بابات باید کمکم کنه تا انجامشون بدم.به امید خدا خودت میای و میبینی خونمون با اینکه کوچیک نیست اما یه اتاق خواب داره و من باید واسه تخت تو یه گوشه رو خالی کنم.باید میز کامپیوتر رو ببرم بیرون و کلی کار دیگه خدا کنه بابات غرغر نکنه که الان وقت این کارا نیست.قربونت برم که مامانت رو اینقدر تنبل کردی که با یه گرد گیری و جارو زدن خسته میشه.شایدم به قول بعضی ها من ضعیف شدم.از ۲۰ اسفند تا ۲۰ فروردین فقط یک کیلو وزن گرفتم که اونم متعلق به شماست البته این حرف خانم دکتره نمیدونم چرا اما من که خوب غذا میخورم.عمه ات میگه سیب زمینی زیاد بخور تا وزن بگیری منم امروز به سفارشش گوش کردم و یه بشقاب پر سیب زمینی سرخ شده با سس خوردم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

mamane avin
25 فروردین 90 15:18
nini manam link konin,merC