مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

کم خونی مامان

1390/1/27 23:25
336 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم امروز رفتم جواب آزمایشم رو گرفتم تنها مسئله مهم کم خونی که دارم بود که به خاطر همین یه کوچولو با بابات حرفمون شد آخه من نمیتونم قرص بخورم و حالم بد میشه بابات هم میگه تقصیر خودته من هر چی میگم دارو هات رو بخور نمیخوری.این مورد تنها نگرانیمون شده من میگم که واسه تو خطر نداشته باشه مهم نیست اما همه میگن واسه من خیلی به چون باید زایمان کنم و کم خونی خطر ناکه.البته خانم دکتر واسم شربت فروگلوبین و سنستول نوشته بابات و هم گفت اگه اینارو نخوری خودت میدونی.الان هم طبق معمول رفته فوتسال و من هم واسش الویه درست کردم که اومد بخوره و باید تا ۱:۳۰ شب منتظرش باشم.بلاخره بابات هم باید یه تفریحی داشته باشه.واسه همین من سخت نمیگیرم که دیر میاد چون ساعت های دیگه نمشه برن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان فرشته
27 فروردین 90 23:42
سلام عزیز دلمممممممممم الهی قربونت برم این که خیلی بده گلم دیگران رو ول کن دکترت چی گفت خطرناک نیست که نه ؟ اگه این شربتها رو بخوری برطرف می شه ؟ چرا قرص آهن رو شبها نمی خوری بخوابی تا متوجه نشی و حالت بد نشه ؟
سارا
29 فروردین 90 19:25
سلام خانمی می دونی منم قرص آهن نمی خوردم والان سردردهای شدید می گیریم و همش خسته ام حتما رعایت کن