مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

همه چیز آماده ست به موقع بیا

1390/2/7 23:59
172 بازدید
اشتراک گذاری

مانی جونم بلاخره سرویس خوابت اومد.ساعت ١٩:٤٥ بود که دایی کوروش رسید و با بابات اوردنشون یه ساعتی شد که هی جابه جا میکردن تا اونجوری که من میخواستم بشه اما نشد به توصیهء بابات قرار شد که دایی رو اذیت نکنم وبذاریم سر فرصت.ساعت٢١ دایی رفت و بابات رفت بالا که کمک بیاره مامانی و عمه آمنه ات اومدن و بعدش هم باباییت و عمو مجید(همسر عمه امنه) و همگی با هم کمک کردن و کارو انجام دادن من هم به جز چای اوردن کاری از دستم بر نمیومد.الان دیگه وسایلت رو چیدم تو کمدت و تختت رو هم مرتب کردم ساعت ٢٣:٥٧ دارم واست پست میذارم.همه چیز واسه اومدنت آماده است به موقع و سلامت بیا گلم

دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

سارا
8 اردیبهشت 90 0:07
به به مبارک باشه امیدوارم مانی جونم به موقع وبه سلامتی بیاد تو بغل مامانی گلش
منصور و شقایق
8 اردیبهشت 90 1:06
سلام مامان مانی جون... خوبی... نظر قبلیمو تایید نکردینااااا مانی هنوز به دنیا نیومده؟؟؟ بگو زود بیاد دیگهههههه ما که توی بزرگ کردن عروسکامون موندیم
شقایق
8 اردیبهشت 90 1:34
عزیزززززززززم
امیدوارم نی نی خوشگلت و خوب و سلامت به دنیا بییییاد:
همه پست هاتو خوندم!!!
مارو بی خبر نذار
X




ممنون شقایق جون آدرس وبتو تو نظرات برام بذار آخه هر کار میکنم وبت باز نمیشه
منصور و شقایق
9 اردیبهشت 90 1:18
سلام مامان مانی جون خوبی؟ به مانی بگو بیاد دیگه یه ملت منتظر هستن ما خیلی دوس داریم نی نی مون رو حموم بدیم... تازه حموم که چیزی نیست... مامان مهرسا گفته دریا و استخر هم ببریمش
مامان فرشته
9 اردیبهشت 90 1:23
سلام عزیز دلم قربونش برم من ان شاا... مبارکش باشه عکساشو برامون می زاری ؟ خیلی دلم می خواد عکس اتاقشم ببینم
عسل مامان ابوالفظل
9 اردیبهشت 90 15:41
ان شالله که به وقتش خودش میاد وسایلاشم مبارکش باشه