مانی جونمانی جون، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

مسافرکوچولو'مانی جون'

دلمه و درد سرش

1390/2/20 0:29
227 بازدید
اشتراک گذاری

مانی جونم الان که این پست رو برات میذارم ساعت از نیمه شب گذشته.از صبح تصمیم گرفتم که دلمه درست کنم و به بابات گفتم اومدی خونه برگ و سبزی بخر اما بابات دست خالی اومد و من موندم و مواد پخته شده و آماده واسه همین هم با بابات لج کردم و ناهار چیز دیگه ای نذاشتم اونم بندهءخدا گفت وقتی هیچ جا گیر نمیاد چه کار کنم گفتم حداقل سبزی دلمه میخریدی همین جوری دم میذاشتم میخوردیم اما بابات بهم خندید منم گفتم ناهار املت بخور.عصری دوباره فرستادمش دنبال برگ بازم گیر نیومد آخرش مجبور شدم بگم بره بادمجون و فلفل و گوجه بخره.رفت اما گوجه یادش رفت دیگه داشتم کفری میشدم دوباره رفت خرید البته چند تا هم برگ  مامانیت تو یخچالشون داشت که واسه هوسی من داده بود.خلاصه به هر زحمتی که بود آماده کردم البته با غرغر کردنای بابات که میگفت خودت رو به زحمت انداختی.شام به مامانیت اینا گفت بیان پایین خودش هم یه کمی خورد و رفت باشگاه.مامانیت اینا تا ساعت ٢٣:٥٠ بودن و بعد رفتن بالا.بابات هم تا یه ساعت دیگه(١:٣٠ بامداد)میاد.

گل مامان ببخش که من شکمو با این خواسته شکمم تو رو هم خسته کردم.

دوست دارم عزیز دلم.بابات هم خیلی دوست داره اونقد زیاد که میشه از نگاهش فهمید که حاضره دنیا رو واسه دیدنت بده.

قوی و سالم بیا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان ماهان
20 اردیبهشت 90 1:07
الهی از دست این همسرهای حواس پرت
مامان علیرضا
20 اردیبهشت 90 7:58
سلام مامان مانی ای کاش اینجا بودی و برگ دلمه هامو بهت میدادم راستش سه چهار روزه که از باغ برگ کندم اما هنوز موادشو درست نکردم عجب حکایتی
مامان فرشته
21 اردیبهشت 90 14:30
سلام عزیز دلم نمی دونی من چقدر دلم دلمه می خواد ممون از نظر قشنگت هر وقت اتاقش تموم شد حتماً عکس هاشو می زارم بوسسسسسسس
آرتین خان
21 اردیبهشت 90 15:09
سلام بر مانی جون و مامانی مانی جون عزیزم این طوری که تعریف کردی منم هوس دلمه کردم وای که چقدر عالی بود ایشالا به سلامتی زایمان میکنی عزیزم زیاد سر تاریخ تولدش حساس نباش این مانی جونه که باید تعیین کنه که دوست داره روز تولدش چه زمانی باشه
مامان ماهان
21 اردیبهشت 90 21:20
عزیزم حالت خوبه بوسسسسسسسسسسس
مامان ماهان
22 اردیبهشت 90 13:35
قربونت برم دیگه شمارش معکوس شروع شده الهی نی نی نازت صحیح و سالم بدنیا بیاد
مامان سید ابوالفضل
22 اردیبهشت 90 15:13
_________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-' همیشه شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|بروز شدم سر بزنید ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____)
سوسن و یوسف
22 اردیبهشت 90 16:36
سلام. مامان خانومی مانی جون! ایشالا هرچه زودتر نی‌نی تون به دنیا بیاد! راستی ما قراره از روزنامه همشهری به خاطر چاپ دست‌نوشته‌هامون به صورت غیر قانونی شکایت کنیم!!!!!!! ممنون که به وب ما اومدین. بیاین بیشتر خوشحال بشیم. راستی زیاد به آقایون گیر ندید. یه بار به آقا یه چیزی گفتم بگیره. برا اینکه یادش نره یه نخ گره زد به دستش. وسطای روز زنگ زد گفت راستی این نخ چیه به دستم بستن!!!!!!
زينب عشق مامان و بابا
22 اردیبهشت 90 17:04
سمیرا مامان سپهر
23 اردیبهشت 90 10:27